SR-14 MK2 of een nieuwe kopen als Stereo versterker

Gestart door lynch1979, december 12, 2010, 18:35:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lynch1979

Beste leden,

Wie kan mij helpen met het volgende;

Ik ben in het bezit van een SR-14 MK en gebruik hem alleen als stereo versterker.
Nu is mijn vraag welke stereo versterker ik zal kopen om deze te vervangen.

Alsvast bedankt.

lo

Lijkt me goed om die te vervangen door een PM11. 211 heeft er nog een te koop volgens mij.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op december 12, 2010, 18:44:50
Lijkt me goed om die te vervangen door een PM11. 211 heeft er nog een te koop volgens mij.

groet,

lo

Lo zit er weer tussen met een kadobon  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Kijk dat zijn de goede ideëen.  notworthy

211 kom d'r maar in. pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Heb ik in het verleden ook gedaan. SR-14 eruit PM-11 erin. Nooit spijt van gehad!

lynch1979

Ik zat zelf ook te denken aan de PM-11....maar als ik mijn SR-14 verkoop was is dan een reeël bedrag wat ik ervoor kan vragen.

lo

Geen flauw idee. Zet hem op marktplaats en laat de menigte bieden. Zal niet de prijs zijn die je ervoor zou willen hebben maar dan heb je in ieder geval een indicatie of hij gewild is en welke kant het op gaat.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

als mensen om kwaliteit gaan en weinig behoeft aan HDMI hebben gaan ze daarvoor

willen mensen alle nieuwe eisen maar minder kwaliteit gaan ze voor een gewone SR
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.