High End opnames

Gestart door WimPeu, november 05, 2010, 12:00:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 20:43:17
John ik denk dat je je nou toch behoorlijk vergist betreffende wat die omzet van 1 % betreft van STS-Digital.

Ik weet wel beter maar kan me hier uiteraard niet over uit laten op het forum omdat STS-Digital nou eenmaal niet van mij is .

De verdediging wil ik dan ook overlaten aan Fritz zelf over wat die 1% aan omzet betreft t.o.v. Stockfisch .



Groeten  EDWIN  B


Heb je de artiesten gezien en het aantal cd lp sacd blueray etc. wat ze verkopen en hun verkoop punten wereldwijd

Sorry Edwin hoor maar even wakker worden en de echte grote mensen wereld in stappen

Als Fritz 1 Miljoen € zou omzetten aan Cd's is hij de gelukkigste man op aarde en dat is dan nog niet eens 1% van Stockfish records


Wel even serieus blijven Edwin


 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 20:40:52
Het laag op de orginele cd gaat ook diep en is al meer dan voldoende. Mijn punt is dat het laag van Fritz speciaal wordt aan gedikt om je set dat te laten weergeven.

Is dat zo Wim?
Volgens mij zei Fritz het zo.

Citaat van: viceadmiraal61 op november 05, 2010, 16:56:35
....het laag is niet versterkt bij onze versie...maar juist weg gehaald bij de org versie
ik heb de org master...en de org cd..

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

We hebben het over een club met heel veel faciliteiten daar zitten hele investerings groepen achter





Niks ten nadele van Fritz zijn kwaliteiten die vind ik erg goed maar geen peren met appels vergelijken


http://www.stockfisch-records.de/paulerac/pa_sacd_e.html


Kijk is even rustig op hun site dan weet je dat we het niet over een investering van 10 Miljoen hebben en Sara K. en al die grootheden staan ook niet voor 50.000 € op de loonlijst maar ik denk wat meer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: lo op november 05, 2010, 20:57:53
Is dat zo Wim?
Volgens mij zei Fritz het zo.

groet,

lo

Ik heb dat wel hier ja. ik meende dat jij dat ook wel wat had. Heb jij het orgineel ook??
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:00:13
Ik heb dat wel hier ja. ik meende dat jij dat ook wel wat had. Heb jij het orgineel ook??

Ik heb ook overvloedig laag bij dat 1e nummer op de 13e editie van Fritz. (Als ik te hard draai wordt het niet mooi meer, maar dat kan ook aan mijn akoestiek liggen) Maar zoals ik al aangaf heeft Fritz het laag zelfs afgezwakt van de master CD, zoals hij omschreef in zijn bijlage.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Leuk topic heb je trouwens gestart pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

#36
Nogmaals John (JWX) je vergist je goed wat de omzet van STS-Digital betreft .

Ik ben hiervan wel op de hoogte maar vermeld niets hierover omdat ik dat aan Fritz zelf overlaat .






Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Citaat van: lo op november 05, 2010, 21:03:51
Ik heb ook overvloedig laag bij dat 1e nummer op de 13e editie van Fritz. (Als ik te hard draai wordt het niet mooi meer, maar dat kan ook aan mijn akoestiek liggen) e.

groet,

lo

Dan hebben wij dezelfde akoestiek. :-D afgelopen zondag hadden alle bezoekers hier Andre,Robert,Rob,Theo,Ronald en ik (zei de gek :-P) de zelfde ervaring tov het orgineel. Moet je morgen maar eens gaan scoren Boz Scaggs - Dig uit 2001. Producers: Danny Kortchmar; David Paich :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 21:07:53
Nogmaals John (JWX) je vergist je goed wat de omzet van STS-Digital betreft .

Ik ben hiervan wel op de hoogte maar vermeld wijselijk niets omdat ik dat aan Fritz zelf overlaat .



Groeten  EDWIN  B


Als ik de KVK binnen haal en ik kan aardig rekenen kom ik echt niet aan die 1% van Stockfish Edwin


Ga voor de gein even googlen wat de omzet voor de Holding van Stockfish is geweest 2008/2009

Als je A zegt ook B zeggen Edwin


Dus jij wilt zeggen Edwin dat STS 300000 cd's inkoopt op jaar basis
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 21:07:53
Nogmaals John (JWX) je vergist je goed wat de omzet van STS-Digital betreft .

Ik ben hiervan wel op de hoogte maar vermeld niets hierover omdat ik dat aan Fritz zelf overlaat .






Groeten  EDWIN  B

Ik hoef me dus niet schuldig te voelen dat ik een kopie op de HD heb staan... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:15:34
Ik hoef me dus niet schuldig te voelen dat ik een kopie op de HD heb staan... :-D

Als je kan rekenen krijg jij nu een schuld gevoel en word het format c:q/u/s
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

Heb net even gekeken op de website van Stockfisch , moet wel zeggen dat er heel veel apparatuur aanwezig is daar .




Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Het gaat toch niet om omzetten en hoeveelheden cd's. Het gaat om de opnames en de muziek.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Edwin probeer is aub logisch na te denken



Als je een omzet draait van 1M € koop je daarvoor 300000 cd's in hebben we het alleen over omzet aantallen draaien


Wie o wie heeft er dan een gouden plaat van het STS label en die krijg je al bij Jazz en Klassiek bij 10000


En tuurlijk ben je lid van de luistergroep van Fritz maar verkoop prijzen die je ziet en hoort is wat anders dan netto netto prijzen

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:14:25
Dan hebben wij dezelfde akoestiek. :-D afgelopen zondag hadden alle bezoekers hier Andre,Robert,Rob,Theo,Ronald en ik (zei de gek :-P) de zelfde ervaring tov het orgineel. Moet je morgen maar eens gaan scoren Boz Scaggs - Dig uit 2001. Producers: Danny Kortchmar; David Paich :yes:

Mbt akoestiek: Dan hebben wij een tweeling kamer  :schater: :schater:

Zal mezelf eens concentreren op die mannen en kijken of ik die te pakken kan krijgen. THX.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.