De Set van Whisper

Gestart door Whisper.nl, mei 30, 2010, 08:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Als het geluid van de Rogers op het gemis aan laag na toch bevallen dan is wellicht een actieve sub de oplossing  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 30, 2010, 11:12:06
Er moet toch meer laag komen? En met een zuilluidspreker heb je die lelijke stands niet nodig.  :-P WAF!

Willen we laag of fake laag wat nog wel is uit zuilen komt en ik heb het niet over Xanadu
Ik vind persoonlijk een monitor wat prettiger luisteren dan een zuil dan maar minder laag
Het is een andere muziek beleving
En wat er niet is kan je ook niet missen  :angel:

Of zoals Marco zegt een mooie baskast kan er gelijk een plantje op WAF
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 11:09:24
Ik heb nog nooit wat aan andermans briefjes gehad alleen aan mijn eigen ervaringen anders hadden we nu allemaal een BOSE 321 set
:-D
En voor jouw zal de Canton helemaal top zijn maar ik heb niks met Duitse speakers

CiteerNou ja 1 lijn die heeft Canton gemaakt voor SONY ES de SS-3es en de SS-7es die zijn/waren erg mooi heb ze alle 2 gehad de grote staat nu bij me broer en de kleine helaas verkocht (spijt)
zijn ze toch nog een beetje top.. :wink:

Citaat van: Marco op november 30, 2010, 11:18:40
Als het geluid van de Rogers op het gemis aan laag na toch bevallen dan is wellicht een actieve sub de oplossing  :-)

²nd

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op november 30, 2010, 11:29:07
:-D
En voor jouw zal de Canton helemaal top zijn maar ik heb niks met Duitse speakers
zijn ze toch nog een beetje top.. :wink:

²nd

Hoef je geen knipoogje te geven

Ze hebben ze gebouwd op specificatie van SONY niet die van Canton
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

owkee..
dan is sony zeker helemaal top, en kunnen 'ze germans' er niet veel van..

personal note: geen knipoogjes meer voor jou..  :gaap:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

#126
Citaat van: still life op november 30, 2010, 13:27:56
zoals uw 'partner in crime' zegt, don't feed the troll..
Ja John, luister nou eens naar mij. Straks gaat 'ie alle regels nog voor ons uitspellen. Zoveel saaiheid wil je toch niet op je geweten hebben?   :wink:
Ik zou gewoon eens Audiolab proberen, Arjan. Houdt bij mij het laag beter onder controle dan Linn K-20. En dat was toch een probleem in je nieuwe luisterruimte?

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Ik houd zelf niet zo van hout, maar qua geluid zal het zeker snor zitten. Succes met de onderhandelingen!

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 01, 2010, 08:11:28
Ik houd zelf niet zo van hout, maar qua geluid zal het zeker snor zitten. Succes met de onderhandelingen!

Het schijnt dat hout nogal veel doet met het geluid  :angel:

Zelf heb ik gewoon zwarte speakers
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Hij komt in zicht.  HB

Groet Whisper

ps nee dat is niet mijn stekkerblok
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

mooie speakers  :yes: wanneer ga je ze ophalen  :-)

Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op december 02, 2010, 21:42:09
mooie speakers  :yes: wanneer ga je ze ophalen  :-)

Volgende week zaterdag.
(morgen is waarschijnlijk te glad)
Uitruilen tegen de Rogers Ls3A.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Hoi Whisper,

Wow, gelijk uitruilen tegen de Rogers  :-o
Heb je de Castles al beluisterd? Hoe is het hoog daarvan en het diepe laag?

Gr, Joost