Waarom geen 4 luidsprekers voor stereo

Gestart door thepioneer, maart 29, 2010, 20:56:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

En zonder geluid geen muziek, de circel is rond.....  :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Citaat van: vielzweck op mei 31, 2010, 21:05:31
4 boxen is prima: links en rechts van voren uiteraard.......... Ken Ishiwata heeft dat al eens gedemonstreeerd. Kon toen niet zien of ie een philipsversterker gebruikte.... :-)

Zoiets?




Of liever deze?



Of sla ik de plank volledig mis?  :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 31, 2010, 22:06:27
Zoiets?




Of liever deze?



Of sla ik de plank volledig mis?  :-D

We want more  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Citaat van: jwx op mei 31, 2010, 22:11:30
We want more  hello

More is op de tweede foto niet te zien, er staan nog 2 subwoofers onder ook.....  clown1

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Wat een warm onthaal, net thuis komen zo....   notworthy

lo

Tsja, je ziet we hebben veel voor je over zie je wel :yes:
Daarnaast ben jij volgens mij 1 van de weinigen die, en de spullen en het enthousiasme heeft om alles in 1 keer te veranderen en te verbouwen. En dan nog aangeeft dat je nog verder kan gaan. Hulde notworthy notworthy pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


lo

tis effe lastig om "hier" te pakken te krijgen maar dan: SOOOO EEEEEEE mooie reportage :yes:
Ben je trouwens niet bang je muren eruit te blazen :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Hij is ook onderaan te vinden, dat plekje waar menig mens onder ons een hele waslijst met typenummers en weet ik het wat neer kalkt....  :-D :wink:

>>>High Fidelity 5.2 PA-system<<<  (Niet klikbaar, die onderaan wel).  :lol:


Buiten dat, dank u!  :-D

Voor de muren geen vrees, getest en in orde bevonden. Dit rammeld met gemak André Hazes naar de 117db a/slow.
(Gemeten op 4 meter afstand met de eindbak op nog niet de helft van z'n kunnen).  :angel:

lo

Citaat van: marvin op mei 31, 2010, 23:51:31
Hij is ook onderaan te vinden, dat plekje waar menig mens onder ons een hele waslijst met typenummers en weet ik het wat neer kalkt....  

redface :-D

Citaat van: marvin op mei 31, 2010, 23:51:31
Buiten dat, dank u!  :-D

Voor de muren geen vrees, getest en in orde bevonden. Dit rammeld met gemak André Hazes naar de 117db a/slow.
(Gemeten op 4 meter afstand met de eindbak op nog niet de helft van z'n kunnen).  :angel:
notworthy notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


jrm

Ik heb weleens bij iemand thuis een opstelling gehoord met vier luidsprekers.
Waarbij je (war je ook maar zat) steeds stereo hoorde, dit betekende dus dat op het einde van de diagonalen dezelfde luidspreker stond (L of R)

Bijvoorbeeld:


       L                   R



       R                   L

Marvin

Zo heb ik toen ik nog bij de Marine zat ook het dagverblijf ingericht.... (Dagverblijf 'alias' café).
Het genoot mijn voorkeur niet, maar het werkte inderdaad wel aardig.