concerten,festivals.

Gestart door erwin, maart 03, 2007, 12:52:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom


MadVillain

Citaat van: thom op mei 04, 2007, 20:20:24
zodra ik 18 ben ga ik eesn naar zoon party http://www.streaming-clips.nl/play.php?id=13417

En dan ook partyverslaafd worden net zoals mij toen ik jouw leeftijd had  :evil:. Ga er maar alvast voor sparen!  :wink:

Morgen ga ik btw naar Manu Le Malin en DJ Daisy in Luik (Belgi?). Dat gaat weer lekker hard worden!
Normaal ga ik de laatste tijd alleen maar naar techno achtige feesten....

mars

Citaat van: thom op mei 04, 2007, 20:20:24
zodra ik 18 ben ga ik eesn naar zoon party http://www.streaming-clips.nl/play.php?id=13417

hai thom

ok maar als je maar met je ......... handen van de shit , pillen enzo afblijft.
Ik werk vaak op dat soort party's (en je wil niet weten wat we allemaal meemaken met kids die denken dat ze wel verantwoord dope kunnen gebruiken, en hoe vaak de ambulance dan moet komen en nog erger nopompom)
enfin je moet het natuurlijk zelf weten, het is maar een tip ( en goed bedoeld :wink:)

have fun  mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Inderdaad, van de shit afblijven. Ging vroeger nog wel eens naar gabberfeesten toen dat uit de underground opkwam. Drugs begon toen ook te lopen en je wilt niet weten hoeveel mensen ik naar de kloten heb zien gaan om mij heen.
Gezonde sporters die voor de gein eens een pilletje namen en uiteindelijk er als een skelet uitzagen naar verloop van tijd.
Of snuivers die hun vinger in het ene neusgat konden steken en via de andere weer naar buiten konden laten gaan.
Dan nog niet te spreken van een vriend die in het ziekenhuis is beland, omdat zijn lichaam raar begon te doen. Kun je beter gewoon alcohol drinken.
Verder is het beste om op dat soort feesten gewoon energiedrankjes en heeeel veeeel water te drinken, dan hou je het het langste vol icm een goede conditie.
Ik sportte toen nog vrij veel, en kon zeker net zo lang doordansen als iemand die geslikt had (getuige reacties van "vrienden" die vroegen hoeveel ik wel niet geslikt had).

Ga je toch aan de shit, bij deze vast  byebye want onschuldig bestaat niet!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: Maurice op juni 14, 2007, 22:43:12
Inderdaad, van de shit afblijven. Ging vroeger nog wel eens naar gabberfeesten toen dat uit de underground opkwam. Drugs begon toen ook te lopen en je wilt niet weten hoeveel mensen ik naar de kloten heb zien gaan om mij heen.
Gezonde sporters die voor de gein eens een pilletje namen en uiteindelijk er als een skelet uitzagen naar verloop van tijd.
Of snuivers die hun vinger in het ene neusgat konden steken en via de andere weer naar buiten konden laten gaan.
Dan nog niet te spreken van een vriend die in het ziekenhuis is beland, omdat zijn lichaam raar begon te doen. Kun je beter gewoon alcohol drinken.
Verder is het beste om op dat soort feesten gewoon energiedrankjes en heeeel veeeel water te drinken, dan hou je het het langste vol icm een goede conditie.
Ik sportte toen nog vrij veel, en kon zeker net zo lang doordansen als iemand die geslikt had (getuige reacties van "vrienden" die vroegen hoeveel ik wel niet geslikt had).

Ga je toch aan de shit, bij deze vast  byebye want onschuldig bestaat niet!

Heb ruim 15 jaar taxi ervaring in R,dam.......Maurice heeft gelijk heb er veel naar de klote zien gaan.
Zijn trope jaren... ook wat uitgaan aangaat, dus let op en nooit je drankje laten staan, voor je het weet praat je met god.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

heej boys

ja weet wel hoe het gaat daar, ik zelf heb vrienden die elke dag blowen en een heeft ook al eens gesnofen. en ken iemand ga ik nie zo heel erug mee om, maar die zie je ook al lanksaam kapot gaan.
maar ik let wel een beetje op hoor :wink:, ben voorlopig nog geen 18.

ben wel naar de katedraal gewees teen tijd geleden was toen nog op het nieuws dat daar ook allemaal pillen in het bier waren gedaan :x. was daar toen ool wel wat minder maargoed ik heb het overleeft..

mars

hai

morgen weer werken nopompom enfin maar wel bij de cult in amsterdam
vandaag hoefde ik lekker niet , hehe yekyekyek :wink:

grtz  mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

vorige week trouwens Maceo Parker gezien hier in Den haag ( saxofonist bij o.a Prince enz enz ) was top

mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

#23
gare du nord , mmmmmmmmm ff kijken wat dat wordt

we houden u op de hoogte

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WYWH

Afgelopen woensdagavond nog naar een concert in het concertgebouw geweest.
Was toevalstreffer: zocht op internet naar programma en die avond bleek een van mijn (onze) favoriete werken opgevoerd te worden. En er waren nog superplaatsen in de zaal te koop!!!
Misschien wordt hij nog ergens in het land opgevoerd:
Massa di Requiem van Verdi met 3 koren!!!! en symphony orkest (dik 200 man!!!).
Het was bizar goed. Alleen aan Pavarotti kon de tenor niet tippen.

Stadium III

Laast naar night of the proms geweest

Was leuk maar volgend jaar weet ik het nog niet
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

#26
Citaat van: mars op november 23, 2007, 13:04:45
gare du nord , mmmmmmmmm ff kijken wat dat wordt

we houden u op de hoogte

grtz mars

was wel aardig.....maar gratis ( voor mij danhahaha)

en ik was vrij , dus wel een relaxed avondje gehad
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Zaterdag ben ik naar Anouk in het Gelredome geweest!
Was een erg goed concert, akoestiek helaas wat minder.
Anouk was errug goed, steengoede life artiest. Ook de nieuwe drummer kan er aardig wat van, heeft nog een erg lange goede solo gegeven  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

oi

eigenlijk wel weer heel veel muziekies gezien de laatste tijd

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Leonneke

Ik mag deze maand .................
Naar Jan Akkerman - in de Hofnar - in Valkenswaard - precies 300 meter lopen !!!!!!
Akkerman zal optreden met zijn vaste band. Speelt 4 nummers uit de Focus tijd en meer van dat moois.

Akkerman behoort al jaren tot mij favorieten. Kwal van een vent, maar kanjer van een gitarist. Verslag volgt binnenkort. Leonneke
Groetjes Leonneke .  . ...