5.1 of 7.1 surround ?

Gestart door dmeerpa, maart 07, 2009, 11:31:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: Jantje op maart 09, 2009, 18:46:35
Moet te doen zijn lijkt me.  :lol:

We wachten af wanneer Paul er aan toe is!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

Net al antwoord ontvangen:

Geachte heer

Er is nog slechts een stel beschikbaar voor de prijs van 299 euro.
Dus bestelt u aub snel wat op=op, er komt dus niets meer van bij.

Met vriendelijke groet,

A.G. van der Kaaij
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat ik toesla. Nog ff vrouwke spreken...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

CoSo

Zou ze alleen niet bestellen, ga ze halen en kijk ze na.
Het is een magazijn opkoop.

Toen ik thuis kwam bleek de Center te zijn beschadigd, je krijgt daar geen geld terug.
Gelukkig stond er in de showroomnog 1 onbeschadigd.

dmeerpa

Citaat van: CoSo op maart 10, 2009, 15:58:55
Zou ze alleen niet bestellen, ga ze halen en kijk ze na.
Het is een magazijn opkoop.

Toen ik thuis kwam bleek de Center te zijn beschadigd, je krijgt daar geen geld terug.
Gelukkig stond er in de showroomnog 1 onbeschadigd.

Was ik ook van plan. Al was het maar om zeker te zijn van de juiste kleur en model.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Ik wacht op een emailke van Correct, als ze nog op stok zijn ga ik er morgen een paar halen.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Ben zonder speakers teruggekeert. Die Opus surrounds heb ik nog nooit ergens gezien, ook niet op de site van Wharfedale. Ze waren kleiner, maar de helft in vermogen als mijn huidige. ook geen zwarte piano hoogglans maar een gewoon zwart fineerhout. Heel vreemt, want de adviesprijs die ze meegeven is wel die van de piano hoogglans surrounds van 200watt ipv 100. Ons oog is wel gevallen op de opus M1 en M2. Maar daar moet ik nog zien hoe we die eventueel kunnen plaatsen en integreren in de huidige setup.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Roland65

Dus als ik het goed begrijp ben je voor "Jan met de korte L*L" vanuit België naar Rotterdam gereden?
Ach, zo zie je nog eens wat van Nederland :lol:
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Vlearmoes

Nu kun je gewoon verder bi-ampen met je 8002  :roll: :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

dmeerpa

Citaat van: Roland65 op maart 15, 2009, 00:56:36
Dus als ik het goed begrijp ben je voor "Jan met de korte L*L" vanuit België naar Rotterdam gereden?
Ach, zo zie je nog eens wat van Nederland :lol:

Ennerzijds wel, maar anderzijds heb ik een nieuwe Audio-video winkel ontdekt die mooie promoties heeft.
Mijn vriendin was wel gecharmeerd van de Wharfedale OPUS 2 M1 & M2 als alternatief.

Want tijdens mijn internet zoektocht naar die 100Watt versie (die ik nog niet heb gevonden) blijkt dat de Opus Tri-Surround die ik al heb groter is dan de nieuwe Opus² Tri-Surround.

De M1 & M2 kosten iets meer, maar volgens de THX 7.1 setup, moeten de SBL en SBR een direct firing type zijn en naast elkaar geblaatst worden voor Dolby Digitaal en DTS, en onder een hoek voor  van 60° voor TrueHD or DTS-HD™.

Ik ga nu eens uitzoeken of ik de Opus M1 of M2 kan integreren bij mij thuis.

Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25