RC 3200 pc kabel ?

Gestart door RonaldW, maart 03, 2009, 20:21:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RonaldW

Super bedankt !
Als de kabel klaar is en functioneerd laat ik het even weten !
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

RonaldW

Hi dmeerpab !
Je bent echt geweldig !
2 stekkertjes en een stukje kabel voor € 6.= gehaald, klein beetje werk eraan verricht en hoppa !
Communicatie met mijn RC3200 via mijn PC !!
Super bedankt !
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

dmeerpa

Ben blij voor je dat het werkt.
Al denk ik dat je nog veel betaald hebt voor de fiches.
Nu ja is nog steeds goedkoper dan de kabel te kopen.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

BertusDouma

Hmmm, ja mensen. Echt nu  jaren later kom ik er pas achter dat ooit dit soort afstandbedieningen op de markt waren. Bij het sinds kort in bezit hebben van een SR9600 met daarbij een RV3200 kwam ik erachter. Ook dat de Philips Pronto eigenlijk de evenknie is. Leuk om te zien dat Philips/Marantz op die manier wel iets met elkaar hadden (hebben?).

Ook hier de bevestiging dat de kabel layout klopt. Wat fijn dat deze kennis hier gedeeld is. Omdat mij RV3200 niet goed functioneert ook een ProntoNeo weten te bemachtigen. En daarmee alvast wat geëxperimenteerd. Speciaal XP op oude (RS232)laptop geïnstalleerd en kabel gesoldeerd.
En ja hoor, alles werkt. Als proef de SAT button verwijderd met NEOedit en weer geupload.
Wat een mooie techniek zo. Tuurlijk, tegenwoordig alles via de Wifi, maar dit is veel leuker!

Marvin

Welkom.

Dat is alweer even een tijdje geleden zeg, maar goed ingeregeld echt een super afstandsbediening...!!

BertusDouma

Dank Marvin,

Kleine soort van typo: moet natuurlijk de RC3200 zijn. Enfin, die van mij werkt nog niet helemaal naar behoren en probeer iig de ProntoNeo volledig operabel te krijgen.
Mijn ene RC3200 activeert niet bij het aanraken van het scherm of de knoppen, alleen bij reset/batterij even los komt ie tot leven en doet het dan prima. Tot het moment van shutdown. Dan begin het weer van vorenafaan.
Mijn andere, net verkregen RC3200, activeert wel op schermaanraking of de knoppen, alleen reageert  die niet op de schermknoppen. Alleen de fysieke knoppen doen het.
Misschien dat hier ook iemand is die dit iets zegt en een oplossing weet ;).

Met een muzikale groet, Bertus