De set van Vlearmoes

Gestart door Vlearmoes, januari 28, 2009, 18:33:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlearmoes

Ik heb genoten van Sander èn zijn complimenten over mijn set
nogmaals dank daarvoor  pompom

Altijd welkom op welke tijd dan ook  :yes:

Hopedlijk is de BK snel gerepareerd zodat ook jij kunt genieten van een goed afgeregelde set  :yes: pompom
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

#46
Citaat van: Stadium III op augustus 28, 2009, 18:37:10
Kijk mooi dat je de set van Theo hebt mogen aanschouwen !!!

Mocht je verder intresse hebben en theo natuurlijk ook dan zijn jullie welkomen

Zo kan robert wat meer indrukken krijgen en kan Theo gezellig bijkletsen !
Thx voor het aanbod, allicht dat ik daar gebruik van ga maken! Maar de komende tijd is de kans daarop zeer gering (vriendin gaat 7e a.s. onder het mes, mijn managementopl. die de aandacht behoeft en ik ga een drukke periode op het werk tegemoet - begrotingen 2010 - erg stressie). Mischien tijdens de najaarsvakantie?

Citaat van: Vlearmoes op augustus 28, 2009, 18:52:38
Ik heb genoten van Sander
Op sommige fora zou dit ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel verkeerd kunnen worden uitgelegd  :-P.

:-D

Sander.

Vlearmoes

Citaat van: Stadium III op augustus 28, 2009, 18:37:10
Kijk mooi dat je de set van Theo hebt mogen aanschouwen !!!

Mocht je verder intresse hebben en theo natuurlijk ook dan zijn jullie welkomen

Zo kan robert wat meer indrukken krijgen en kan Theo gezellig bijkletsen !

Tzt zal ik Sander inladen en naar Tilburg komen  pompom
najaarsvakantie dus  :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Citaat van: xander32 op augustus 28, 2009, 18:54:11Op sommige fora zou dit ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel verkeerd kunnen worden uitgelegd  :-P.

:-D

Sander.

Wij zijn in de achterhoek nuchtere jongens    dus geeen andere uitleg   :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Hey Theo,

En, nog steeds in twijfel over dat setje Reference 4  :-D :evil:.
Ze staan nog steeds te koop: de eigenaar wil er snel vanaf, volgens mij kan je er nog wel een paar honderd euro afkrijgen :wink:.

Maar `t is geen must: jouw 3-tjes zijn aangaande geluidskwaliteit ookal :kwijl:, maar toch :roll:.


:evil: Sander :evil:

Vlearmoes

Zojuist geeft mijn SR geen beeld meer door naar de tv  :? :?
van bluray speler en dvd speler die op de hdmi 2 zijn aangesloten  :? :?

PANIEK  :-o
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: Vlearmoes op december 30, 2009, 22:43:01
Zojuist geeft mijn SR geen beeld meer door naar de tv  :? :?
van bluray speler en dvd speler die op de hdmi 2 zijn aangesloten  :? :?

PANIEK  :-o
hdmi-kabel?

drees62

Citaat van: xander32 op december 30, 2009, 22:47:39
hdmi-kabel?

Zat ik ook aan te denken. Heb je 2 apparaten op HDMI 2 aangesloten?
Druk ze eens even weer goed aan, of probeer een andere kabel om uit te sluiten dat het daaraan ligt.

Vlearmoes

 :oops: :oops:   waarschijnlijk bedieningsfout op lochitech one   deze zette de hdmi out van sr verkeerd  :| :|
maar weer opgelost  :-P
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

drees62

Citaat van: Vlearmoes op december 30, 2009, 22:55:33
:oops: :oops:   waarschijnlijk bedieningsfout op lochitech one   deze zette de hdmi out van sr verkeerd  :| :|
maar weer opgelost  :-P


Niet meer afgeven, die Logitech. Altijd in eigen beheer houden  :-D :-D pompom

Vlearmoes

#56
Edit;

Een tweede StormIII en bijbehorende kabeltjes

De 10m subkabel was een probleem in de buurt (tijdelijk een noname)
later zal ik bij gelegenheid een betere aanschaffen

pic`s volgen  :-D


Theo


ps; dit is geen upje maar een boost  pompom
ook de begin post aangepast
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

Tjonge   best wel moeilijk 2 subs  HLP   nu een boost op 30/35 Hz  :-o

nog maar ff verder pielen met de knopjes hopend het meer vlak te krijgen  clown1
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Succes man :yes:
Ik zou je graag van advies dienen maar helaas is mijn kennis wat dit betreft 0.0 redface

groet,

lo

Ik twijfel trouwens niet dat je er niet aan uit komt hoor HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Martin

Hoi.

Ik heb ook 2 subwoofers en een goede plaatsing is een pre'.

Ik heb ze zelf nu aan de voorkant naast elkaar staan met een onderlinge afstand van 1 meter.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok