Sr 7500 vergrendelen

Gestart door Stadium III, januari 01, 2007, 18:52:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Ik heb een kleine man van net nog geen jaar die graag aan de volume kknop zit en aan de input selector

Nu wil ik eigenlijk de reciever kunnen vergrendelen zodat ik hem alleen via de afstandbediening kan bedienen
Ik kan hier niks over vinden in de handleiding
Weet iemand of dit eigenlijk wel kan ??

stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Ik heb er nog nooit iets van gehoord, dus lijkt me eigenlijk niet.

Bij sommige kinderen werkt het erg goed als je er als ouder in het begin er bovenop zit, zodat ze weten dat ze er niet aan mogen komen.
Het 1 jarige dochtertje van een vriend van me komt alleen aan de volumeknop, om haar favo muziek wat harder te zetten en andere muziek zachter. Dit doet ze echter wel subtiel en als ze bij ons zijn wordt haar wel duidelijk gemaakt dat ze niet aan de audio mag komen.

Anders zit er denk ik niets anders op om de boel achter deurtjes te plaatsen  :cry:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Citaat van: Maurice op januari 01, 2007, 22:15:10
Ik heb er nog nooit iets van gehoord, dus lijkt me eigenlijk niet.

Bij sommige kinderen werkt het erg goed als je er als ouder in het begin er bovenop zit, zodat ze weten dat ze er niet aan mogen komen.
Het 1 jarige dochtertje van een vriend van me komt alleen aan de volumeknop, om haar favo muziek wat harder te zetten en andere muziek zachter. Dit doet ze echter wel subtiel en als ze bij ons zijn wordt haar wel duidelijk gemaakt dat ze niet aan de audio mag komen.

Anders zit er denk ik niets anders op om de boel achter deurtjes te plaatsen  :cry:
Dat NOOIT :x achter een deurtje

We zullen wel zien hoe het gaat lopen
De volume knop is idd een leuk speeltje wat ie al wel snapt jah en de ruiten staan dan ook bol


stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Een pedagogische tikje op de kleine mensenhandjes lijkt mij de enige juiste oplossing om problemen te voorkomen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

beetje verouder topic, maar toch....

er zitten op de av receivers van marantz geen vergrendelingen...!

hier ben ik ook achter gekomen na de overstap van denon naar marantz.

helaas! bij denon kan je bv je start-volume instellen, je max volume, kinderslot ed..

marantz is hier niet in mee gegaan....

jammer, ja een gemiste kans in mijn ogen...

maar dat krikt het geluid wel weer op!

Stadium III

heb nu een sr 7001 en daar zit het ook niet op

Heb hem nu afgeleerd dat ie er niet meer mag aankomen en dat werkt ook  :wav:

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4