Hava W40 speakers en het gitaar loopje mistery

Gestart door CBdicX, mei 28, 2023, 14:56:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

#30
 :schater:

Nee die 12" sub staat ook onder het bed, doet het wel goed in de niet al te grote kamer met veel demping.

Ik gebruik 5x Marantz 75sr1020.
Slimline versterkers.
Zal eens een foto zoeken.

Zo staat het er niet meer bij, maar dan heb je er een beeld bij.




CBdicX

Citaat van: marvin op juni 04, 2023, 11:35:33:schater:

Nee die 12" sub staat ook onder het bed, doet het wel goed in de niet al te grote kamer met veel demping.

Ik gebruik 5x Marantz 75sr1020.
Slimline versterkers.
Zal eens een foto zoeken.

Zo staat het er niet meer bij, maar dan heb je er een beeld bij.





Goede keus, zo heb je in iedergeval geen last van die ruisvloer die die hoog vermogen eindversterkers vaak hebben, een irritante sis in de tweeters.

Marvin

35watt tot 50watt 8ohm,
Ligt er een beetje aan welke site je terecht komt met Google.. 😁
Ik hou het op 35watt 8ohm, niet belangrijk. Maar dit is echt wel een dikke upgrade hoor, die Tannoy's gingen gewoon niet zo lekker op die Denon class-D.
Dit is gewoon oldschool smerig dik geworden zo!!
En ja dat vreet best stroom, zitten ook op een apart stekkerblok met schakelaar.
Want ook in stand-by ging er nog best wat stroom doorheen.
Eerste maand kwam ik er ook wel achter hoor, toen zette ik ze nog helemaal niet uit.
Dat kostte ongeveer €60 per maand. 😂😂😂

Marvin


CBdicX

#34
UPDATE

Ze, de Hava W40, lieten toch wel hier en daar een steekje vallen in de vorm van een schelle harde weergave.
Dit had ik met de Kef T101 serie en de Dali's niet, hier komt dan toch het prijs verschil naar boven drijven.

Ik was nu nog in de gelegenheid de Hava's retour te sturen voor 100% geld terug, dat is inmiddels gebeurd.
Ben weer terug op een tijdelijke 3.2 weergave, heb het geld van de Hava's en extra Stereo amp gestoken in een 2e SVS SB1000 Pro sub, daat heb ik nu meer aan.
Het gebrek aan Height speakers wordt redelijk goed opgevangen door Dolby Virtiual en DTS Virtual X  :-)

CBdicX

Citaat van: marvin op juni 04, 2023, 12:55:03Zo staat het nu wel.  :-D



Komt toch redelijk bescheiden over ..........  :-D   :-D   :-D

Marvin

Citaat van: CBdicX op juni 25, 2023, 13:31:38Komt toch redelijk bescheiden over ..........  :-D   :-D   :-D
Die centerspeaker lijkt zo klein tussen die dikke lellen.
En met 6inch is ie ook niet bijzonder groot, komt in de donkere maanden vast wel weer een grotere variant van.  :schater: 

CBdicX

Citaat van: marvin op juni 25, 2023, 13:46:13Die centerspeaker lijkt zo klein tussen die dikke lellen.
En met 6inch is ie ook niet bijzonder groot, komt in de donkere maanden vast wel weer een grotere variant van.  :schater: 

Als ik "dikke lellen" lees, denk ik aan wat anders  :-D

Marvin

Citaat van: CBdicX op juni 25, 2023, 14:08:48Als ik "dikke lellen" lees, denk ik aan wat anders  :-D
Ja, en dan lekker met die 6inch er tussen...  byebye