Bron verandering

Gestart door Jeeoentje, maart 14, 2023, 16:35:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeeoentje

Goedendag heb een vraag. Ik ben 2 jaar in het bezit van de marantz sr7013
Altijd naar volle tevredenheid plezier van gehad in combinatie met dali speakers
Maar als ik nu de tv aan zet en receiver verspringt de marantz vervolgens van bron welke hij willekeurig uitkiest (heb er een mediaspeler tv box en blueray aan hange) en blijft dit doen.
Is iemand bekend met dit probleem?
Hoor graag van jullie

RHK

Citaat van: Jeeoentje op maart 14, 2023, 16:35:39Goedendag heb een vraag. Ik ben 2 jaar in het bezit van de marantz sr7013
Altijd naar volle tevredenheid plezier van gehad in combinatie met dali speakers
Maar als ik nu de tv aan zet en receiver verspringt de marantz vervolgens van bron welke hij willekeurig uitkiest (heb er een mediaspeler tv box en blueray aan hange) en blijft dit doen.
Is iemand bekend met dit probleem?
Hoor graag van jullie


Welkom op dit forum. Hoe is je tv verbonden? middels HDMI en dan de EARC HDMI poort? Software update gedaan? HDMI bediening op je receiver aan? De handshake tussen Marantz en tv is softwarematig niet altijd stabiel. Je kunt het oplossen door op je receiver de HDMI bediening uit te zetten. Je moet dan wel handmatig je receiver aanzetten voor tv geluid.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Jeeoentje

Bedankt voor je snelle reactie.
Marantz zit middels hdmi verbonden via de arc ingang van de tv, marantz updates gedaan.
receiver heeft het 1,5 jaar zonder deze problemen perfect gedaan daarna was het een enkele keer dat hij dit vertoonde, nu elke keer bij het aanzetten

Marvin

Welkom...

Heb je hem al een minuutje van het stroom gehad?