Gallo Profile Muzikale subwoofer MET Garantie !

Gestart door CBdicX, januari 08, 2023, 11:50:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Aangeboden een meer dan uitstekende Subwoofer voor Films (LFE) met een lekkere 32 Hz, en met de 8 inch woofer een snelle "muzikale" gesloten subwoofer, van de Hi-End Audio expert, Gallo.
Subs zijn van eind APRIL 2022, nog garantie tot April 2024, met factuur !
Uitgevoerd en mat wit wat in ieder interieur past, geen grote "sta in de weg" en een hoge WAF ! :-))

Sub(s) verkeren in prima conditie, zowel optisch als technisch, maar wel gebruikelijke spoortjes van gebruik maar niets spannends :-)

Dit is de nieuwe Profile Subwoofer van Gallo, een mooie platte subwoofer die zowel op de muur of onder de bank/stoel gebruikt kan worden.
Muur bevestiging bestaat uit 2 MDF strips, een op de muur, een op de sub, waar de sub zo aangehangen kan worden zonder gedoe, de beugels kunnen zowel horizontaal als vertikaal, zie laatste 3 foto's .
Los neerzetten kan uiteraard ook zoals ik gedaan heb.
Ik heb er 2 en voorzien van het zwarte speaker rooster (heb de grijze niet meer), kan uiteraard ook zonder gebruikt worden.

Ik verkoop deze 2 die bij mij L/R een perfecte aanvulling waren op mijn Kef LS50 speakers, ik ben overgestapt naar grote Klipsch vloerstaanders die het zonder sub afkunnen, en de partner ziet subwoofers sowieso liever gaan dan komen....... ;-)

Subs worden per stuk verkocht.
Subs verkeren in prima staat en zijn geheel compleet met Profile ophang strips, manual, speaker rooster zwart, platte aansluiting afneembare stroom draad, haakse aansluiting voor LFE kabel, (dit om alles zo plat mogelijk te houden), speciale isolatie rubber afstand doppen.

Nieuwprijs nu ca. 650,00 euro per stuk.
(moet de sub besteld worden in de UK, dan zijn de prijzen reeds rond de 800,00 euro p/st en hoger....)
Ik reageer niet op vragen wat mijn minimum of laagste prijs is.

Vaste prijs = 250,00 euro p/st  :-o  :yes:

Ophalen en meteen beluisteren in Almere, kunnen niet verzonden worden.


Frequency Response 32Hz – 220Hz +/- 3db
Digital Power Amp 150 Watts
Woofer 8″ woofer with PP cone and NBR surround
Phase 0 – 180º continuously variable
Active low pass filter 50 to 180Hz, continuously variable
Power Auto/On/Off: toggle switch
Dimensions 475mm (W) x 305mm (H) x 180mm (D)
Weight 10.5kg
Enclosure Material MDF (Medium Density Fibreboard)

CBdicX