Marantz SR7013 probleem.

Gestart door Marc R, december 21, 2022, 11:58:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc R

Beste mensen,   

Allereerst bedankt voor de acceptatie op dit forum, prachtig dat dit bestaat!

Ik heb een probleem met mijn SR7013 waar ik zelf niet uitkom maar met jullie hulp misschien wel.

Het gaat om het volgende:  Elke keer als ik mijn TV aanzet slaat de versterker ook aan, kan ik ergens een instelling veranderen waardoor ik de versterker zelf aan kan zetten als ik gebruik wil maken van home theatre?

Dus in principe deze instelling omkeren?

Hoor graag van jullie.

Bulldog

Zit dat niet in je arc?
Dus misschien je arc uitzetten?

Kan in TV en/of in versterker.
Je kan eventueel je tweede ipv. je eerste monitor-out gebruiken om naar je tv te gaan, die heeft, als ik het goed heb) geen arc.
Marantz SR7011/Arcam avr850 ~Rotel RMB-1575~Zidoo X20~Zappiti One SE 4K HDR~Bluesound Vault 2~Arcam irDAC II~Kef R700/ RDM3~Kef reference 200C~Klipsch RS-7 surrounds~Arendal 1723 subwoofer 3~ mhzs cd88 ~ oppo BD

Marc R

Ik zal dat strax eens even proberen, thanks.

CBdicX

Citaat van: Marc R op december 21, 2022, 11:58:54
Beste mensen,   

Allereerst bedankt voor de acceptatie op dit forum, prachtig dat dit bestaat!

Ik heb een probleem met mijn SR7013 waar ik zelf niet uitkom maar met jullie hulp misschien wel.

Het gaat om het volgende:  Elke keer als ik mijn TV aanzet slaat de versterker ook aan, kan ik ergens een instelling veranderen waardoor ik de versterker zelf aan kan zetten als ik gebruik wil maken van home theatre?

Dus in principe deze instelling omkeren?

Hallo, zit niet in ARC of EARC.

Als de versterker aan gaat als je een andere HDMI bron aan zet, dan staat in HDMI setup, de HDMI bediening AAN.
Als je die op UIT zet is het probleem over.


Marc R


Bulldog

Citaat van: CBdicX op december 26, 2022, 22:56:52
Hallo, zit niet in ARC of EARC.

Als de versterker aan gaat als je een andere HDMI bron aan zet, dan staat in HDMI setup, de HDMI bediening AAN.
Als je die op UIT zet is het probleem over.

Super...weer wat geleerd!!
Marantz SR7011/Arcam avr850 ~Rotel RMB-1575~Zidoo X20~Zappiti One SE 4K HDR~Bluesound Vault 2~Arcam irDAC II~Kef R700/ RDM3~Kef reference 200C~Klipsch RS-7 surrounds~Arendal 1723 subwoofer 3~ mhzs cd88 ~ oppo BD