Marantz SR5011 ipv SR7010

Gestart door 0blivi0uss, november 28, 2016, 21:51:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

0blivi0uss

Goedenavond iedereen,

Om te beginnen met mezelf voor te stellen:
Mijn naam is Raymond, ben samenwonend met mijn ''lieftallige vriendin'' :) in het prachtige Drentse bos vlak bij Gieten.

Dit weekend heb ik besloten om een Marantz receiver aan te schaffen. Op dit moment ben ik in het bezit van een Pioneer VSX-923. Ik heb hierbij speakers van B&W, 2 x als Fronts de 685 S2 en als rears de 686 S2 met een B&W sub de ASW610-XP.

Wat begon als onschuldig is nu uitgelopen in een opbouwende hobby waarbij mijn vriendin niet alles mee krijgt wat er aan waarde in huis gecharterd word pompom.

Afgelopen weekend heb ik contact gehad met Frits van dit forum omdat ik belangstelling had in zijn SR6009. Hele aardige man en een prima gesprek mee gehad. Na afgelopen weekend bij vrienden te zijn geweest ben ik via hun tegen een demo model SR7010 aangelopen. Helaas is dit, na een telefoontje vanavond, niet door gegaan. Als tegemoetkoming kan ik de SR5011 met extra korting nemen. Hier heb ik voor nu akkoord op gegeven, met in acht neming dat ik binnen 14 dagen de bestelling kan herroepen.

Nu rijst me de vraag aan jullie, ga ik hier echt een verschil aan merken tov mijn huidige receiver?
Had ik moeten wachten tot dat ik voor dezelfde prijs weer een SR7010 tegen kom?

Graag verneem ik jullie reacties en opmerkingen.

Met vriendelijke groet,

Raymond


pameijer

Ik had werkelijk geen idee dat de SRx011 nu uitgekomen is! Op de site van Marantz staat ook de nieuwe SR7011 bijvoorbeeld! Geluidstechnisch weet ik niet of je veel verschil gaat merken, maar for peace of mind gewoon voor de SR7010 gaan, die zal nu wel goedkoper worden als de SR7011 er is. Neem contact op met Marcel ( @hchifi.nl  )  van H&C Hifi, kan gewoon via dit forum.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15