Marantz PM6005 plastic afdekplaatje

Gestart door 6005, juni 07, 2015, 11:31:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

6005

Goedemorgen,

Onlangs heb ik een Marantz PM6005 aangeschaft.
Nu zit er aan de bovenkant bij de ventilatiesleuven een plastic plaatje.
Weet iemand waarom dat daar zit?
De verkoper van Hificorner wist het niet en ik zie het nut er niet van in. Of heeft het toch een toegevoegde waarde...?
Daarnaast heb ik nog een vraag wat een goede combinatie is wat betreft speakers en deze versterker.
Heb er nu een paar oude B&W's DM320 aanhangen maar ben daar met mijn eerste Marantz niet tevreden over.
Mijn verlanglijst:
Vloerstaanders, ongekleurd maar warm geluid met voldoende laag mid en hoog en goede dynamiek.
O ja, en betaalbaar.

Damhooligan

Ik heb de pm7004 een heb geen plastic plaatje.
Het zou een heel moderne technische functie kunnen hebben maar ik denk het niet.
Ziet er eerder naar uit dat het een manier is om een prijs kaartje of info kaartje op zetten.
Hoi, ik ben johan, geboren in NL.
maar.. ik woon in australie.

rexp

Ik las ergens dat ze dienen om hete delen af te schermen.

laurensbarroo

Hallo probeer eens de dali zensor 5 of 7 , ik heb de zensor 7 die ik met een nad 326 van power voorzie , deze week heb ik een paar uur kunnen genieten van de pm 6005 en het was meer dan ok. Jammer dat ik hem moest terugsturen met dat vervelend ruisgeluid . Groetjes.Laurens

Matt

Citaat van: 6005 op juni 07, 2015, 11:31:12
Goedemorgen,

Daarnaast heb ik nog een vraag wat een goede combinatie is wat betreft speakers en deze versterker.
Heb er nu een paar oude B&W's DM320 aanhangen maar ben daar met mijn eerste Marantz niet tevreden over.
Mijn verlanglijst:
Vloerstaanders, ongekleurd maar warm geluid met voldoende laag mid en hoog en goede dynamiek.
O ja, en betaalbaar.

Gaan luisteren, smaken verschillen  :yes:
Ik heb ook dali in huis, geen vloerstaander maar ook héél tevreden over (prijs/kwalitieit).
Greetz
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."