Marantz KI-PEAL probleem

Gestart door decibel, mei 20, 2014, 21:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

decibel

Ik heb een probleem met mijn Marantz KI-PEAL , die is na 1 jaar ineens heel slecht gaan klinken, ik was erbij toen dat gebuurde [plat, dun] alle volheid weg.
Is naar T D geweest en konden niets vinden, in de winkel vonden ze een goedkoper model beter klinken.
Wat nu????

jazzman

Naar welke TD is deze geweest?

decibel


Marvin

Hetzelfde model ernaast zetten in de winkel, 1 op 1 vergelijken.
Als alle aanwezigen dan horen dat er iets mis is toch een oplossing zoeken met een bevredigender resultaat.

decibel

Dat wordt moeilijk.

Messchien iemand in de buurt {utrecht} met hetzelfde model, en dan luisteren/vergelijken.

Marvin

Er zit toch garantie op of niet?

decibel

Ja, maar zoals ik al zij, de dealer vond een goedkoper model beter klinken.

Marvin

Ja, dan koopt hij zelf maar een goedkopere voor thuis.
Je hebt garantie, dus moet er een oplossing komen waar je tevreden mee bent.
Als er iets mis mee is dan moet dat opgelost worden. Als ze het niet kunnen vinden in Elst dat moeten ze beter zoeken. En in het uiterste geval moet die dealer voor een bevredigende oplossing gaan zorgen. Bijvoorbeeld een nieuwe speler van Marantz lospeuteren.

decibel

Deze dealer gaat dat echt niet doen, er komt geluid uit en dat is het.

Marvin

Als het apparaat binnen de garantie termijn bij normaal gebruik niet meer naar behoren werkt dient hij daar een oplossing voor te zoeken.
Welke winkel is dat dan?

decibel


Marvin

Mooie boerenkinkel dan. Je moet je niet zomaar het riet in laten sturen. Ze hebben een verplichting naar de consument toe. Hoop ook niet dat je die onderzoekskosten moest betalen. 

decibel

Dit helpt niet echt, deze lui kennen hun apparaten niet.

decibel

Ik zoek iemand die mij zou kunnen vertellen wat er mogelijk aan de hand is.

WilliamB

Normaal doen ze hier toch niet moeilijk over, tenminste dat is mijn ervaring.
Gewoon volhouden, en wat Marvin zegt "teruggaan"
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3