Er moet een subwoofer komen maar welke?

Gestart door joep, augustus 21, 2007, 15:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


joep

Heb helaas een zeer slechte ervaring met Correct. Philips 1000 dvd-recorder gekocht.
Ding deed het niet, fout van Philips zeiden ze zoek het dus maar uit. Philips weet ervan.
Maar er iets aan doen ho maar.
Staat hier nog steeds niets te doen, eenieder mag hem gratis komen ophalen.
Mij zie je dus echt nooit meer bij Correct naar binnen stappen.

Maurice

Citaat van: joep op augustus 27, 2007, 16:04:11
Heb helaas een zeer slechte ervaring met Correct. Philips 1000 dvd-recorder gekocht.
Ding deed het niet, fout van Philips zeiden ze zoek het dus maar uit. Philips weet ervan.
Maar er iets aan doen ho maar.
Staat hier nog steeds niets te doen, eenieder mag hem gratis komen ophalen.
Mij zie je dus echt nooit meer bij Correct naar binnen stappen.
In dat geval zou ik met rechtsbijstand naar Correct stappen. Jij hebt namelijk een overeenkomst met Correct en niet met Philips. Correct is er voor verantwoordelijk om een deugdelijk product te verkopen.

Zie http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=1803
Kijk ook eens verder op deze site, een hoop handige informatie, ook over garantie etc.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: joep op augustus 27, 2007, 16:04:11
Heb helaas een zeer slechte ervaring met Correct. Philips 1000 dvd-recorder gekocht.
Ding deed het niet, fout van Philips zeiden ze zoek het dus maar uit. Philips weet ervan.
Maar er iets aan doen ho maar.
Staat hier nog steeds niets te doen, eenieder mag hem gratis komen ophalen.
Mij zie je dus echt nooit meer bij Correct naar binnen stappen.

Garantie = garantie......als je een product koop ga je zoals Maurice aangeef een overeenkomst aan.
En op een Klipsch sub krijg je 5 jaar garantie met een kwitantie zwart op wit !!
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Stadium III

Leuk klipisch sub

Maar ik denk dat het weinig muziekaal zal toevoegen aan zijn set

Denk toch dat ie meer aan rel /svs/velodyne of een goeie zelfbouw moet gaan denken

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

audiof. zonder budget

Ik weet niet of het ook weer niets toevoegd aan zijn set. Prestaties zijn niet altijd aan een prijs gekoppeld.Laten we het anders "value for money" noemen. Lees anders dit eens;

http://www.hifi.nl/recensies2.php?id=2265

Een leuke recensie waarin auteur Rene Smit van Hifi.nl beschrijft waarom hij zijn Rel StrataII heeft verruild voor de veel goedkopere Klipsch.
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df