CLASSICAL FOR DUMMIES. (Or how I bluff my way into classical music.)

Gestart door Cornelis1921, juli 01, 2013, 17:23:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe zit voor jullie de inhoud van dit topic er idealiter uit.

Met alleen lichte klassieke muziek.
2 (13.3%)
Met voornamelijk zware klassieke muziek.
2 (13.3%)
Met een mix van zware en lichte klassieke muziek. Te bepalen door de bijdrager(s).
6 (40%)
Ook moderne en hedendaagse klassieke muziek moet aan bod komen
6 (40%)
Ook barok en vroeger moet aan bod komen.
5 (33.3%)
Ik plaats mijn wens(en) en suggestie(s) in het topicdraadje.
1 (6.7%)
Ik ben een echte omnivoor, zolang het maar klassieke muziek is ben ik tevreden.
5 (33.3%)
Ik heb geen behoefte aan een dergelijk topic, dus ik heb niet gestemd.
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 15

Stemmen gesloten: augustus 03, 2013, 02:12:29

Cornelis1921

 stupid Last update: proces is still in progress... :-D byebye Oftewel: "De raderen draaien..."
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Begin nou maar gewoon, anders kan er net zo goed een slotje op en ga je lekker door in één van je andere topics.

Cornelis1921

Citaat van: marvin op juli 08, 2013, 18:34:47
Begin nou maar gewoon, anders kan er net zo goed een slotje op en ga je lekker door in één van je andere topics.
Niet eens zo'n slecht idee, Marv. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


joep

Ik gooi het slot er toch weer gewoon af. Met de geheime sleutel welke ik bij mijn laatste bezoek vond.

renes59

Citaat van: Cornelis1921 op juli 01, 2013, 17:23:42
:wav: :wav: :wav:

Vanaf vandaag is dit dé plek waar er toegankelijk (niet elitair) over klassieke muziek geschreven wordt en kan worden. Ik zal zelf de "redactie" ter hand nemen. Bijdragen, reacties en vragen van anderen zijn natuurlijk zeer welkom en noodzakelijk.
Ik zal reeds op korte termijn mij aan een eerste bespreking wagen. Misschien vannacht al. Een onderwerp is reeds voorhanden: Herbert von Karajan's eerste geregistreerde Beethovencyclus. Deze is nu net in de handel, dus actueler kan (bijna) niet.
Groetjes, Cor.
Geen slot, bespreken die handel. Op de 1e plaats is dit topic uitgevonden om jou, Cor, een besteding te geven. Op deze manier ben je ook geen eigen website en de benodigde computerkennis nodig.
Wat is het verschil met de 2e reeks?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

#55
Citaat van: renes59 op juli 08, 2013, 21:14:42
Geen slot, bespreken die handel. Op de 1e plaats is dit topic uitgevonden om jou, Cor, een besteding te geven. Op deze manier ben je ook geen eigen website en de benodigde computerkennis nodig.
Wat is het verschil met de 2e reeks?

Het is niet Handel maar Händel.

Zie ik terugtrekkende bewegingen. HLP

Begin eens met Händel.  Stof genoeg. Gewoon typen en kijken of de rest je kan volgen. enz. enz.

byebye Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

ps is het is jou feestje  pompom en jij bepaald.

Dus geen poll ervan maken en kijken wie wat het leukste vind ?

Kies je favoriete klassieke muziek en typen maar. HB

byebye Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet