PM Pearl Lite inruilen voor PM15S2 LE

Gestart door Actionhost, mei 04, 2013, 11:25:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Citaat van: John Wx op mei 04, 2013, 20:57:44
Een versterker moet zo natuur getrouw versterken anders is het geen hifi maar myfi en raak je totaal af van de basis van hifi ook primma maar heeft niks meer met origineel te maken

Elk versterkend apparaat moet recht versterken, niets meer en niets minder JJ.
Ongeacht de reactieve belasting waarvan een cd speler bv totaal geen ''hinder'' van ondervindt.

Ik ga effe met wat oud ijzer gooien.  clown1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: SB_Marantz op mei 04, 2013, 21:24:31
Elk versterkend apparaat moet recht versterken, niets meer en niets minder JJ.
Ongeacht de reactieve belasting.
Doet me gelijk ergens anders aan denken. clown1

Lekker hoor de popcorn.  :-D :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op mei 04, 2013, 21:24:31
Elk versterkend apparaat moet recht versterken, niets meer en niets minder JJ.
Ongeacht de reactieve belasting waarvan een cd speler bv totaal geen ''hinder'' van ondervindt.

Ik ga effe met wat oud ijzer gooien.  clown1

thx  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

zucht...


ik zou zeggen, luister naar beide, naast mekaar en bij je thuis..

en trek dan de conclusie of je 900 wil bijlappen naar een PM-15S2 LE..

frusty frusty
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op mei 04, 2013, 21:31:59
zucht...


ik zou zeggen, luister naar beide, naast mekaar en bij je thuis..

en trek dan de conclusie of je 900 wil bijlappen naar een PM-15S2 LE..

frusty frusty

maar hoe test je het bevooroordeeld of blind 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: Paul op mei 04, 2013, 21:29:12

Lekker hoor de popcorn.  :-D :-P

Jij ook een flesje Paul. ?  pompom
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

RoGEK

Citaat van: Whisper.nl op mei 04, 2013, 21:35:10
Jij ook een flesje Paul.  pompom

Heb je voor mij ook een kratje..

Dit wordt weer een eindeloze..

Als het bijna over is, wakkert john het wel weer aan :P
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

RoGEK

Citaat van: Whisper.nl op mei 04, 2013, 21:38:00
Flesje, je moet nog rijden. HB

Als ik moet rijden, drink ik geen druppel alcohol.

Dan maar een cola of cassis graag :P
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Whisper.nl

Citaat van: RoGEK op mei 04, 2013, 21:36:25

Als het bijna over is, wakkert john het wel weer aan :P

Daarom geef ik ook een rondje lekker bier.

muziekje erbij


http://www.youtube.com/watch?v=bW5M5xljdCI

Excuus voor de topic vervuiling.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: RoGEK op mei 04, 2013, 21:36:25
Heb je voor mij ook een kratje..

Dit wordt weer een eindeloze..

Als het bijna over is, wakkert john het wel weer aan :P

hoezo eindeloos geef mij 1 artikel waar word aangetoond dat er wetenschappelijk verschil te horen is, zou ook van de zotte zijn als er iets word toegevoegd met een versterker, denk er is rustig over na, of wil je vertellen dat er meer te horen is ? bij een duurdere versterker ?


zie reactie van SBM Marantz daar heb je antwoord zo niet lekker bezig gaan met MyFi ook leuk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Jammer dat er van die dooddoeners alleen maar komen maar geen enkel serieus artikel of testreview die iets onderbouwd 

De mensen haken vaak af als het moment daar is zie Fritz de With ooit met zijn versterker van 50000 euro tegen een Sony van 200 euro maar blind testen mocht niet, zegt genoeg  puke
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

#28
Citaat van: John Wx op mei 04, 2013, 21:42:29
Jammer dat er van die dooddoeners alleen maar komen maar geen enkel serieus artikel of testreview die iets onderbouwd 

De mensen haken vaak af als het moment daar is zie Fritz de With ooit met zijn versterker van 50000 euro tegen een Sony van 200 euro maar blind testen mocht niet, zegt genoeg  puke

Excuus ik ben niet on topic. Tuurlijk John er zijn medestanders en mensen die het daar niet mee eens zijn.
Maar om dit nu iedere keer weer 20 pagina's te gaan ophalen en te herhalen of het nu wel of niet zo is.

Jij hebt gelijk ik heb gelijk. Jij vind dat er geen verschil is sommige andere ook, ik vind dat er wel verschil is.

Laten we dan mekaar in waarde laten en genieten van de muziek en emotie in de muziek.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Actionhost

Citaat van: RoGEK op mei 04, 2013, 21:31:59
zucht...


ik zou zeggen, luister naar beide, naast mekaar en bij je thuis..

en trek dan de conclusie of je 900 wil bijlappen naar een PM-15S2 LE..

frusty frusty

Wellicht wacht ik op een mooie tweedehands op MP ( a la de SA LE voor 800 euro) en de lite met weinig verlies de deur uit. Als het toch alleen visueel is dan ga ik er geen 900 euro voor uitgeven  :wink:

(maar ga zeker een keer luisteren)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213