PM11s3 of PM11s2

Gestart door Babak_, maart 19, 2013, 21:24:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Daarbij, die van mij passen niet in een kliko...  :schater:

Zoldar

de enige hier met grotere speakers dan een tv HB
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Paul

Citaat van: marvin op maart 22, 2013, 11:56:28
Daarbij, die van mij passen niet in een kliko...  :schater:
Maak ik ze passend.    :-D :-P                                       clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Niber

Citaat van: Babak_ op maart 22, 2013, 10:10:59

@Niber: Verpaupering? Echt? Wat een kortzichtigheid.

Eigenlijk wilde ik er niet op in gaan, aangezien mijn voorgangers al het een en ander hebben gezegd, maar ik doe het toch aangezien je mij persoonlijk aanspreekt.

Inmiddels is het je dus (hopelijk) wel duidelijk geworden dat er maar wat gegrapt wordt hier en daar, dit dus ook van mijn kant.  :zzz:

Verder sluit ik me helemaal aan bij de tip om jezelf eens een beetje in te lezen in een forum waar je deel van uit gaat maken en vragen stelt voor je conclusies gaat trekken.

Nou lekker deel uit blijven maken van dit informatieve doch gezellige forum en dingen in het juiste perspectief weten te plaatsen (helemaal als er "smileys" achter de opmerkingen staan).

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marvin

Inderdaad, adem in en adem uit.
En vergeet vooral de foto's niet.


--Verstuurd zonder netwerk--

Babak_

Bedankt iedereen voor de reacties. Ik wil graag aannemen dat het allemaal niet persoonlijk en negatief bedoeld is, maar een warme welkom van een aantal kan ik het ok niet noemen.

Ik heb destijds toe ik de speakers wilde kopen op verschillende locaties naar verschillende merken wezen luisten, van B&W, Klipsch, Monitor Audio enz. Daarnaast ook veel gelezen op het web, tests, reviews enz. Persoonlijk vond en vind ik nog steeds mijn Tannoys het mooiste klinken. Met respect voor alle andere merken en smaken.

Daarom stel ik het ook niet op prijs wanneer mensen termen als klikobak en verpaupering van de maatschappij bezigen.

Het lijkt me verstandig om hier verder over op te houden. Zand erover. Mochten er mensen zijn die suggesties hebben te verbetering van mijn installatie, stel ik dat natuurlijk zeer op prijs. En als er mensen zijn die zelf willen komen luisten, sta ik ook voor open.

Foto's volgen....

Marvin

Als het nu zo verstandig is er over op te houden, waarom haal je dit dan nog eens aan?
Zomaar even een gedachte van mijn kant.  :wink:

Babak_

Oh ja, Ik heb nu een SR6004 staan. In zilver. Maar gezien de zwarte PM11s3, zat ik te denken om hem te vervangen door de nieuwe NR1603. Zwart natuurlijk.
Ik gebruik hem alleen voor video signaal verwerking naar mijn tv, en voor de tuner en aansluiten van Apple tv, ziggo kast enz.
Heeft iemand misschien een betere suggestie? Of een oudere type SR dat hij zou willen ruilen voor de mijne?

xander32

Citaat van: Babak_ op maart 22, 2013, 18:40:13
Bedankt iedereen voor de reacties. Ik wil graag aannemen dat het allemaal niet persoonlijk en negatief bedoeld is, maar een warme welkom van een aantal kan ik het ok niet noemen.

Ik heb destijds toe ik de speakers wilde kopen op verschillende locaties naar verschillende merken wezen luisten, van B&W, Klipsch, Monitor Audio enz. Daarnaast ook veel gelezen op het web, tests, reviews enz. Persoonlijk vond en vind ik nog steeds mijn Tannoys het mooiste klinken. Met respect voor alle andere merken en smaken.

Daarom stel ik het ook niet op prijs wanneer mensen termen als klikobak en verpaupering van de maatschappij bezigen.

Het lijkt me verstandig om hier verder over op te houden. Zand erover. Mochten er mensen zijn die suggesties hebben te verbetering van mijn installatie, stel ik dat natuurlijk zeer op prijs. En als er mensen zijn die zelf willen komen luisten, sta ik ook voor open.

Foto's volgen....
... door mijn hoofd spoken ook nog steeds Tannoy speakers ... Recent ook het kleine broertje van die van jouw beluisterd, en die speakers welke nu nog in mijn hoofd zitten ...

RoGEK

Citaat van: Babak_ op maart 22, 2013, 18:47:42
Oh ja, Ik heb nu een SR6004 staan. In zilver. Maar gezien de zwarte PM11s3, zat ik te denken om hem te vervangen door de nieuwe NR1603. Zwart natuurlijk.
Ik gebruik hem alleen voor video signaal verwerking naar mijn tv, en voor de tuner en aansluiten van Apple tv, ziggo kast enz.
Heeft iemand misschien een betere suggestie? Of een oudere type SR dat hij zou willen ruilen voor de mijne?

Ik heb een zwarte sr5004....

Wellicht interessant..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Cornelis1921

#55
stupid Ik wel... Down with Tannoy! Heb nooit iets met dat prutmerk gehad en wil er ook in geheel niets mee te maken krijgen, al krijg ik ze gratis en geld toe. violent1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Citaat van: Cornelis1921 op maart 22, 2013, 19:34:16
stupid Ik wel... Down with Tannoy! Heb nooit iets met dat prutmerk gehad en wil er ook in geheel niets mee te maken krijgen, al krijg ik ze gratis en geld toe. violent1

Over hoeveel geld spreken we eigenlijk?

RoGEK

Citaat van: Cornelis1921 op maart 22, 2013, 19:34:16
stupid Ik wel... Down with Tannoy! Heb nooit iets met dat prutmerk gehad en wil er ook in geheel niets mee te maken krijgen, al krijg ik ze gratis en geld toe. violent1

De lekker ongezouten mening van Cor :P :schater:
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Cornelis1921

Citaat van: joep op maart 22, 2013, 19:45:55
Over hoeveel geld spreken we eigenlijk?
De nieuwwaarde van jouw set bijvoorbeeld, dan komen we aardig in de buurt. clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op maart 21, 2013, 06:21:54
Het leven is niet besteed aan bange mensen, dus vooruit met die geit! :-D  notworthy
Veel plezier en groetjes, Cor.

Een hoera voor onze Cor.

Amice JE begint het te leren.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet