Calibratieprobleem SR7500

Gestart door OscarTango, december 26, 2005, 01:29:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OscarTango

Ik zit met een SR7500 waarvan de autocalibratie kuren vertoont. Toen ik'm kreeg heb ik de calibratie 1 keer gedaan....leek allemaal correct. Na wat aanpassingen in de kamer wilde ik'm opnieuw doen, maar dan gaf ie een foutmelding bij de Ambient Noise-test...

Ik heb al een andere microfoon geprobeerd, maar dat hielp niet... de micro van Marantz zelf werkt wel, daar kan ik geluid mee opnemen als ik'm op de PC aansluit.

Ik heb al een reset uitgevoerd, maar ook dat gaf geen oplossing. Nu heb ik alles manuel ingesteld, en het klinkt erg goed...zou alleen willen dat alle functies van het apparaat het ook daadwerkelijk doen.

Iemand een idee ?

Stadium III

Als je dat probleem hebt dan blijkt het dat het te stil is in je kamer om te testen
Dat probleem heb ik zelf ook gehad
Verder moet je wel alles weghalen wat tussen de luidsprekers em meet microfoon staat voor een juiste test (het is raar maar het moet toch )
Als ie verder nog fout meldingen geeft kun je het beste ff reciever uit en dan weer aan zetten dan werkt het weer ok

suc 6

stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

OscarTango

ik heb het ondertussen weer aan het werken gekregen, ja... de zetels verplaatst en verder adem ingehouden bij de Amabient Noise test. En hij deed het...of het nu aan de zetels lag of dat ik mijn adem inhield, weet ik ook niet.  :D

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4