De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Oke 👍🏻. Kan je aangeven welke KPN decorder je hebt en hoe dat streamen werkt? Wij hebben er ook eentje van die club staan, maar dat we er mee kunnen streamen is nieuw voor mij 🤔.

TurboMarco

Nooit geweten ...cool  8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Instellingen: tv connect aan.
Nu stream je YouTube ed via de app van de KPN decoder, net zoals je dat naar chromecast zou doen.
Met dat cast/stream icoontje.
De app op de KPN box wordt geactiveerd.

xander32

Thx, weer wat geleerd 👍🏻.

Citaat van: marvin op februari 06, 2019, 09:32:07
Instellingen: tv connect aan.
Nu stream je YouTube ed via de app van de KPN decoder, net zoals je dat naar chromecast zou doen.
Met dat cast/stream icoontje.
De app op de KPN box wordt geactiveerd.

pameijer

Eerlijk gezegd denk ik dat je alleen YT kunt streamen naar je decoder. En bv geen Spotify, muziekjes, Kodidingetjes enzovoort. Je zult snel weer je dongle inpluggen is mijn verwachting... More is more, en da's maar logisch ook  clown1
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Vinyl_Fuchs

Big is better. I want more. Oh nee heb ik al.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Spotify niet nee, maar dat gebruik ik ook niet. En daar heb ik wel een Chrome audio voor aangesloten, gebruik ik ook nooit. [emoji23]
Maar YouTube zeker en Netflix moet het ook gewoon doen, zit ook een app voor geïnstalleerd.
Maar dat gebruik ik eveneens niet, ik heb geen Netflix. 

xander32

Youtube en Netflix gaan hier via de slimme tv zelf, die hangt in het netwerk.

Marvin

Maar dan moet je overschakelen naar het slimme menu van de tv.
Gok dat dit sneller werkt.

xander32

De KPN decoder is hier verre van storingsvrij. Het Netflix via de tv loopt zelfs via wifi perfect, ik hou het maar zo  :yes:. Desondanks wel goed om te weten dat het ook via de decoder kan.

Citaat van: marvin op februari 06, 2019, 22:05:08
Maar dan moet je overschakelen naar het slimme menu van de tv.
Gok dat dit sneller werkt.

Marvin

Apart, ik heb totaal geen problemen met die kastjes.
Maar hoe dan ook, veel stream plezier. [emoji4]

xander32

Thx ... heb nu twee maanden Netflix maar heb er nog geen vier uur gebruik van gemaakt 🤭

Citaat van: marvin op februari 06, 2019, 22:27:12
Apart, ik heb totaal geen problemen met die kastjes.
Maar hoe dan ook, veel stream plezier. [emoji4]

Marvin

Ik gebruikte het ook niet, daarom heb ik het ook niet.  [emoji4]

xander32

...het gaat bij ons zeker niet om het aanbod, maar we komen er momenteel domweg niet aan toe. Komt mede doordat het oudershuis te koop staat en wij deze aan het ontruimen zijn. Dat is iets waar een eind aan zit, en die is in zicht  :yes:

Maar wat volg je dan zoal op Youtube? Of kan je dat maar beter niet delen met de wereld 😄.

Marvin

Haha. Nou meestal wat stand-up comedy, Jiskefet.
Niks spannends verder hoor. [emoji23]