De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Er hangt ook nog een subwoofer aan. Anders kan hij het ook niet bijbenen tov het stereo paar, waar eveneens dan ook weer subs onder staan. Zo blijf je natuurlijk bezig. Haha

bas focal marantz

En dan luisteren met oordoppen in, je moet de muziek niet alleen horen maar ook voelen  pompom

Marvin

Ik hoef hier natuurlijk niet uit te leggen dat het ook, misschien wel juist, op laag volume een erg fijne toevoeging is. Waarmee ik het dus toch heb uitgelegd.  [emoji1]

Marvin

Nou het valt me allemaal nog wel mee zo met een spuitbusje van de Action en wat restant flexibele kit uit de spuit. Opzoek naar bandenplaksetjes voor de lijm is ook geslaagd. Het is maar een simpele subwoofer en de driver zie je niet, staat richting de muur.

Beschadigingen wat wegwerken en die half geschuurde rolrand dicht smeren met solutie was het plan. En het is gelukt. De rolrand verdiend geen schoonheidsprijs, maar die houdt het zo wel weer een tijdje uit. Zal hem eens langs speaker&co brengen als ik tijd en zin heb. Straks als het allemaal droog is maar weer even in elkaar frommelen.

Marvin


Marvin


Marvin


Marvin


Marvin


Hier nog nat, het droogt er strak op.
houdt het wel uit zo. Mooi is anders.

Marvin


Het lichtelijk overgespoten goud heeft in werkelijkheid en hele stoere afwerking, via de foto niet goed te zien.

Marvin



En straks dus even alles monteren, stekkers erin en rammen maar.

RHK

Gaaf! Ziet er weer knap uit.  HB. Heb zelf een Rel Stealth gehad, overgedaan naar mn beste vriend. Die dreunt er nu lustig mee op los.
Rel blijft toch op subwoofergebied heel goed presteren.  :gp:
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Ja dank je, geeft een voldaan gevoel. En ik heb weer wat zon uurtjes gehad.

Marvin

#898
@lo

Ik zie dat ik dit alles in het verkeerde topic heb gepost. Zou jij het, wanneer je tijd en zin hebt, in m'n eigen topicje van m'n setje willen zetten...?

Waarom werkt dat @ niet?

Marvin



Zo, dan heb ik nu wel een burgertje verdiend.