De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Maar misschien dat er eens naar gekeken kan worden Leo? Het werkte voor de verscheidene updates van de app Tapatalk namelijk wel.

xander32

... wat een suffe post met die kruisjes  :angel:.

Marvin



Doet deze het wel?
Krijg het idee dat die van de iPhone het wel doen en die via de iPad niet. 
Wat Steve Jobs volgens mij zou moeten laten omdraaien in z'n graf;
Dat de iPhone een andere uitkomst heeft dan de iPad, met precies dezelfde handelingen.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Overigens heb ik vandaag m'n gordijnen bij een naaister afgeleverd, blijkbaar geen happy-end, volgende gordijnen gaan definitief naar Amsterdam, maar per direct is dat holle f*ck geluid weer terug.
Mijn god, wat een rampen-weergave is het dan opeens weer zeg.

Zelfs als ik een pilsje open galmt dat op z'n minst 2-3seconden rond.

#blijmetmnvloetmaartapijtwasstrakker....

Marvin


Citaat van: Cornelis1921 op mei 29, 2014, 03:24:42
:no: notworthy byebye

Moet er echt wat aan gedaan worden, hier klopt het en degene mét Tapatalk zien ze wel.
Overigens is Tapatalk ook in de uitgeklede, maar zeer bruikbare, variant gratis te installeren via je AppStore of via die vage android versie daarvan.

Cornelis1921

Citaat van: marvin op mei 29, 2014, 04:00:00
Moet er echt wat aan gedaan worden, hier klopt het en degene mét Tapatalk zien ze wel.
Overigens is Tapatalk ook in de uitgeklede, maar zeer bruikbare, variant gratis te installeren via je AppStore of via die vage android versie daarvan.
Hier laptop met Windows Vista... :|
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Op m'n werk zie ik de foto's via Tapatalk ook niet.
Niet dat het nu een foto is met een heel ander karakter, nee 13 in een dozijn. 
Maar het zou leuk zijn als een ander dat evengoed wél zou kunnen zien. 

Cornelis1921

Citaat van: marvin op mei 29, 2014, 04:05:55
Op m'n werk zie ik de foto's via Tapatalk ook niet.
Niet dat het nu een foto is met een heel ander karakter, nee 13 in een dozijn. 
Maar het zou leuk zijn als een ander dat evengoed wél zou kunnen zien.
:yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

... onzichtbaar op m'n IPad ...

jrm


Maurice

Er is een paar dagen geleden een update van tapatalk gepubliceerd, maar die had ik nog niet geïnstalleerd. Blijkbaar is er in de wijze waarop plaatjes via tapatalk worden gelinked iets veranderd.
Nu de meest recente tapatalk plugin geïnstalleerd en ik kan in elk geval via windows chrome de plaatje nu zien.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

jrm

 HB hello

De update doet zijn werk!
De foto is zichtbaar!

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin