De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rob46

Goed bezig Marvin! En dat geldt niet alleen voor dat 'burgertje'....... :-D

Marvin

Haha. Ja dank je, kan gelukkig toch nog iets.

RHK

Citaat van: marvin op april 19, 2015, 18:05:37


Zo, dan heb ik nu wel een burgertje verdiend.

Dan was jij vast hofmeester bij de marine of je kon er makkelijk voor doorgaan. Die burger veroorzaakt eetlust.  notworthy
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Nee dat was ik niet, ik werkte aan dek en in de mijnenjacht-centrale. Maar m'n beste vriend was wel hofmeester en die heb ik veel geholpen en daar weer veel van opgestoken. [emoji4]

lo

#904
Citaat van: marvin op april 19, 2015, 17:38:45
@lo

Ik zie dat ik dit alles in het verkeerde topic heb gepost. Zou jij het, wanneer je tijd en zin hebt, in m'n eigen topicje van m'n setje willen zetten...?

Waarom werkt dat @ niet?

@marvin Done  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Citaat van: marvin op april 19, 2015, 18:56:39
Haha. Ja dank je, kan gelukkig toch nog iets.

Hoho, natuurlijk kan je nog iets! Onderschat jouw capaciteiten niet. Soms zitten deze even verborgen, maar kunnen zo maar eens komen opborrelen!

Marvin

Was ook wat sarcastisch richting mezelf. [emoji1]
Dank je Leo, hoop geschuif zag ik. Nogmaals dank!

Marvin


xander32

Welke burger? Ik zie enkel een broodje rauwkost.


Citaat van: marvin op april 19, 2015, 18:05:37


Zo, dan heb ik nu wel een burgertje verdiend.

Marvin

Onder de kaas zit toch echt een burgertje verstopt.

RHK

#910
Citaat van: marvin op april 19, 2015, 20:04:57
Onder de kaas zit toch echt een burgertje verstopt.
Ik heb de foto opgeslagen en ga die burger binnenkort namaken, haha  8-)
Zullen we em de Marvin Relburger noemen?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Gister de BBQ aangestoken. Champignons gevierendeeld, paprikaatje gesliced, pepertje gechopt, twee teentjes knoflook in elkaar geslagen en wat spekreepjes in wat aluminiumfolie gevouwen. Half uurtje op de Weber gezet. Dat is wat er naast ligt, het restant dan.
Pakkie half-om-half gehakt.
Eitje, broodkruim, peper, zout, uitje, knoflook, piripiri kruiden uit Zuid-Afrika, paprika poeder uit Zuid-Afrika, Limburgse mosterd en husselen maar.... [emoji1] konijnenvoer naar keuze op een gegrild bolletje.
Burgertje grillen, liefst op de BBQ en wat cheddarcheese erop als het klaar is. Aan tafel....! [emoji13]

Marvin

Ontbijt vandaag


En gisteren.



Nu gaat 24Kitchen een pilsje drinken...... [emoji1]

Marvin

Nou vooruit. Gegrild kippetje met chickenbraai kruiden uit Zuid Afrika. (M'n vriendin vliegt bij de KLM). [emoji6]


RHK

#914
Nondeju, gij kent er wat van. De Marvin Relburger wordt het volgend BBQ project.
Maarruhh, die sub zo dicht tegen de muur?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*