Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Zo zielig voor het tafeltje hoop dat het goed gaat met hem
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

Citaat van: WimPeu op december 31, 2011, 11:47:46
8 punten gemeten. De standaard 6 op en bij de bank en de 2 extra links en rechts schuin voor de bank.
Het surround geluid is echt vertbeterd hoor. Over het gehele spectrum. Beter detail en het sub gebeuren is beter gedoseerd. Hoorde hem helemaal niet meer en opeens...BOEM daar was ie.. :-D Je merkt de controle wat dit monster heeft. Ik ben er zeer content mee. Mooie prijs en net 6 maandjes jong. Nooff (verkoper) gaat wel naar de 5009 dus ik heb hem al gezegd dat ik volgend jaar wel weer zaken met ga doen... :angel:

Wat was Tron vet zeg..... :-o   :-D  HB  notworthy

Mooi dat het een goeie verbetering heeft gegeven met een betere Audyssey
En idd hier is het ook dat de sub er zeker is waneer het moet maar verder lekker in rust stand is  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Wat zijn de verbeteringen in totaal beeld Wim ?

Sub stiller is end ok maar wat doet het hoog midden end nu in je front ?
Dat moet als het goed is ook veel beter aangepakt zijn
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

#1834
Is ook zo Rob maar moet nog meer materiaal bekijken om daar een goed beeld van te krijgen. De spreiding is groter, frisser. Waar er bij de 808 iets van wolligheid was misschien is het nu ruimtelijker. Ja lastig te omschrijven allemaal. Het voelt allemaal goed.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Dan zijn we benieuwd als je meer beluisterd hebt !

Maar de punten die je nu opnoemt had ik ook toen ik de 7005 in huis kreeg  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Janver

Indrukwekkende upgrades!

Veel plezier ermee!
Hier kan uw reclame staan!

WimPeu

De laatste tijd zijn bij mij de ogen en oren weer wat verder open gegaan en laat alle High-End hocus pocus steeds meer varen. De Oppo 83 die ik nu heb doet me elke dag weer verbazen :-o. Ook was de high-End streaming belevenis onlangs ontnuchterend te noemen. Upgrade naar de ultime BR speler (Oppo 95) lijkt dan ook onvermijdbaar. Nu nog een setje XLR van min. 2.5 meter.... hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

En 2012 is nog geen maand oud.  8-)  :-o :-P  clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Maar ik blijf zoeken....  Heerlijk...morgen naar Noord Holland om daar de ingeruilde Usher CP-6311 af te leveren. Eind van de maand gaan de Usher X-708 de deur uit en hopelijk de SA11s1 en de Oppo 83...dan heb ik weer wat muntjes om te spenderen.......Onkyo TX-NR5009 misschien? Het meer is ook nooit vol.

Zo en nu een lekker biertje bij de spagetti... hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Er is in ieder geval al één aasgier voor de SA11s1  :angel: :kwijl:

xander32

Citaat van: WimPeu op januari 13, 2012, 17:31:33
De laatste tijd zijn bij mij de ogen en oren weer wat verder open gegaan en laat alle High-End hocus pocus steeds meer varen. De Oppo 83 die ik nu heb doet me elke dag weer verbazen :-o. Ook was de high-End streaming belevenis onlangs ontnuchterend te noemen. Upgrade naar de ultime BR speler (Oppo 95) lijkt dan ook onvermijdbaar. Nu nog een setje XLR van min. 2.5 meter.... hello
Wim, kan je de vetgedrukte passage wat toelichten?

Zoldar

maw de oppo is net zo goed als de SA  :yes:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

WimPeu

Citaat van: xander32 op januari 13, 2012, 18:45:10
Citaat van: WimPeu op januari 13, 2012, 17:31:33
De laatste tijd zijn bij mij de ogen en oren weer wat verder open gegaan en laat alle High-End hocus pocus steeds meer varen. De Oppo 83 die ik nu heb doet me elke dag weer verbazen :-o. Ook was de high-End streaming belevenis onlangs ontnuchterend te noemen. Upgrade naar de ultime BR speler (Oppo 95) lijkt dan ook onvermijdbaar. Nu nog een setje XLR van min. 2.5 meter.... hello
Wim, kan je de vetgedrukte passage wat toelichten?

Beetje omslachtig misschien maar onlangs was thepioneer(Ronald) bij mij. We hebben toen de Squeezebox met Metrum Dac vergeleken met de SA11s1. Verschil was uitermate klein te noemen. (SA11 adviesprijs €3000,- en de SB/Metrum combi €600,-) Daarna hebben we de SA11s1 vergeleken bij Ronald thuis met zijn €2700,- kostende streamer en daarbij was de SA11s1 zeker niet de mindere. Conclusie (kort door de bocht natuurlijk) de SB/Metrum combi is bijna/net zo goed als de SA11s1 en die is weer net zo goed als een Meridian Streamer van bijna €3000,-.  Natuurlijk zijn er altijd verschilletjes maar of de duurdere nou altijd beter klinkt en 1 ding is voor mij wel duidelijk de prijs/kwaliteit verhoudingen zijn op dat niveau compleet zoek.

Dit alles is slechts mijn beleving.

Mijn 2e set gaat 'em voorlopig niet worden en omdat ik nog maar erg weinig fysieke schijfjes draai wil ik daarvoor geen 2 apparaten in de kamer hebben. Vandaar dat de (bijna) alleskunner Oppo BDP95 in beeld is gekomen. Heb ik alle denkbare geluids en beeldformaten in 1 speler die ook nog eens heel goed in (XLR) stereo lijkt te zijn. Geloof ik graag want mijn huidige Oppo BDP83  doet dat als heel erg goed.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Wordt jij nooit ,s nacht zwetend en gillend wakker en dat Barbara vraagt..........  weer een nachtmerrie gehad ?  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site