afstandsbediening SR 9600

Gestart door Quadral, oktober 19, 2021, 11:51:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Quadral

Beste forumleden,

Heb een Marantz versterker gekocht, de SR9600. De afstandsbediening heeft het inmiddels begeven en een nieuwe schijnt 175 euro te kosten. Een universele afstandsbediening schijnt niet te werken. Kan iemand me adviseren wat een redelijke oplossing is voor dit probleem?

Marvin

Welkom, waarom zou een universele niet werken dan?

CBdicX

#2
Citaat van: marvin op oktober 19, 2021, 13:20:47
Welkom, waarom zou een universele niet werken dan?

Zijn afstandsbediening werkt niet, hoe dient de universele dan de codes te ontvangen ?
(tenzij het een Logitech is)
Voor 90% van de universele heb je een werkende originele nodig voor de leer functie.
Het werken met merk lijsten en model nummers wil wel eens een probleem geven.

Ik gebruik een "One for all" nu Logitech het leven heeft gelaten, die werkt goed op een Denon,
denk dat dit ook werkt voor de Marantz.

Het vinden van een goed werkende universele kan een hobby op zich zijn.........  :-D

Marvin

Waarom iets anders dan Logitech?
Die doen tenminste wat ze beloven.

CBdicX

Citaat van: marvin op oktober 20, 2021, 10:49:19
Waarom iets anders dan Logitech?
Die doen tenminste wat ze beloven.

Logitech is gestopt met de afstandsbedieningen !
Wat er nu nog te koop is, zijn de laatste......
Ik wilde een nieuwe 300 kopen, helaas 😟

Marvin

Maar wel half corrupte Bluetooth kastjes blijven maken, vreemde mensen.... [emoji16]
Ik zou voor die 9600 gewoon een Logitech van marktplaats zoeken...

CBdicX

#6
Citaat van: marvin op oktober 20, 2021, 11:53:38
Maar wel half corrupte Bluetooth kastjes blijven maken, vreemde mensen.... [emoji16]
Ik zou voor die 9600 gewoon een Logitech van marktplaats zoeken...

Ik bedien met de AiO de Sony en Denon, gaat net zo goed als Logitech.

Ik kwam achter dat Logitech verhaal omdat mijn 300 weigerde met de volume knoppen.
Ik had nog 2 maanden garantie dus wilde een nieuwe wat niet meer ging (3 maanden geleden).
Gelukkig nog geld terug gekregen van Cool bleu, en nu de AiO wat een prima alternatief is.

Nadeel van MP 2e hands is dat je totaal niet weet hoe de staat is, hoeveel keren zijn de knoppen gebruikt.
Ze worden vaak niet voor niets aangeboden......
Misschien dat er nog mondjesmaat nieuwe zijn.

De database van Logitech werkt nog steeds en zullen ze blijven ondersteunen wat ik gelezen heb, maar voor hoelang ?