Denon

Gestart door Paul, mei 17, 2007, 18:52:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Mooie machine Paul!

Ik ben benieuwd hoe die klinkt.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Een verschil met wat ik had, af en toe als ik een cd van Patricia Barber draai dan heb ik het gevoel dat ik er live bij zit.
Haast gewoon eng al de details die ik nu wel hoor.
Twijfel nu ook of ik de Infinty,s ga verkopen.
Had de Klipsch RF-35 gehoord en gezien maar via het forum hoorde ik dat deze speakers zo gevoelig zijn dat je zelfs de klik van een netschakelaar over deze speakers hoor.
Dus weer de bekende vraag is ieder verandering een verbetering.
Maar goed daar hebben we een forum voor...... :-D :roll: :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Citaat van: Paul op mei 31, 2007, 22:46:29
Een verschil met wat ik had, af en toe als ik een cd van Patricia Barber draai dan heb ik het gevoel dat ik er live bij zit.
Haast gewoon eng al de details die ik nu wel hoor.
Twijfel nu ook of ik de Infinty,s ga verkopen.
Had de Klipsch RF-35 gehoord en gezien maar via het forum hoorde ik dat deze speakers zo gevoelig zijn dat je zelfs de klik van een netschakelaar over deze speakers hoor.
Dus weer de bekende vraag is ieder verandering een verbetering.
Maar goed daar hebben we een forum voor...... :-D :roll: :wink:


Wanneer je uberhaupt een klik over de speakers hoort van een netschakelaar of de koelkast is dit niet aan de speakers te wijten maar aan de niet geaarde groep waar de handel aanhangt.

Een netfilter biedt hier uitkomst  :-D :-P
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Een aparte groep voor de audio aanleggen is naar mijn mening de beste oplossing,begin bij de meterkast en het resultaat is verbluffend!!

Aan de speakers ligt het iig helemaal niet.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Ik heb in de woonkamer 1 stopcontact die door de vorige bewoner is aangelegd en deze is geaard,dat wil zeggen er loopt een groen/gele draad naar de buis van de cv.
Dat is dan niet de norm van "geaard" zoals het hoort neem ik aan ?
Dan zou het vrij simpel zijn.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op juni 01, 2007, 09:44:23
Ik heb in de woonkamer 1 stopcontact die door de vorige bewoner is aangelegd en deze is geaard,dat wil zeggen er loopt een groen/gele draad naar de buis van de cv.
Dat is dan niet de norm van "geaard" zoals het hoort neem ik aan ?
Dan zou het vrij simpel zijn.
Dat is niet eens de norm zoals de brandverzekering zou gaan uitkeren zodra de boel in de hens vliegt, oftewel, dit is levensgevaarlijk  HLP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Vond het al een rare constructie, niet gebruiken dus.   nonono   thks
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Waar de fabels vandaan komen weet ik niet, heb nu 2 dagen de Klipsch en zonder problemen. :-D
Geen waarneembare storing via het lichtnet dus laat het maar zo en de groep is niet geaard.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site