cd 6000 ose en de model 2225 receiver

Gestart door rene78g20, oktober 10, 2019, 16:43:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

#15
Citaat van: rene78g20 op oktober 15, 2019, 06:58:16
vreemd dat zo veel mensen dit goede spelers vinden en nu is het ineens waardeloos , en hoezo klankmatig gedoe ?
Volgens mij had niemand beweerd dat ze ineens waardeloos zijn .

Met klankmatig gedoe bedoel ik dat er altijd wel mensen zijn die het verschil horen tussen loopwerken ,persoonlijk ervaar ik dat niet .

Maar zeg nou zelf wanneer je de afbeeldingen bekijkt ?




Maar aan de andere kant wanneer zo'n VAM stuk gaat koop je een vervanger voor ongeveer 15,-  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

rene78g20

ah , dat bedoel je , nee , dat hoor ik geloof ik ook niet , dacht dat je het verschil in geluid van verschillende cd spelers bedoelde ,

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

rene78g20

van de muziek uiteraard  :-D , heb van allerlei spelers gehad , van phillips en kenwood en weet ik veel wat , maar deze marantz klinkt gewoon veel beter , ik heb sinds kort de receiver er bij staan maar had altijd een koptelefoonversterker van bayerop  de cd speler aangesloten en hoor dus eigenlijk de muziek die rechtstreeks uit de speler komt zonder dat ik de tonen kon regelen