De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

bas focal marantz

Citaat van: marvin op november 25, 2012, 04:12:47
Ah sorry, het was een retorisch vraagstuk...  violent1

Was niet mijn intensie je in een valkuil te lokken.


Dus nog een keer, sorry.
Niet de intensie om je met de goede bedoelingen in de val te lokken...   :oops:

Oh maakt niet uit , zo heb ik het ook niet ervaren .

Ik ga er ook niet vanuit dat mensen zo bezig zijn .
Als vraag voor een discussie is dat ook geen probleem , zolang de bedoelingen en intentie goed bedoelt is ben ik echt niet snel op mijn tenen getrapt hoor .


En het feit dat je denkt dat je dat hebt gedaan en je excuus aan bied zegt mij genoeg dat je eerlijk en oprecht bezig bent .


Marvin

Pff, gelukkig maar...  :-D

joep

Een centerspeaker met zonnebril, pffffffffffff. Wat zullen ze straks wel weer niet uitvinden!

Marvin

#618
Citaat van: Paul op november 25, 2012, 15:42:06
Beetje weinig foto,s.  :| :roll: :evil:  :gaap:         :-D     clown1                       

Nou vooruit....

Er was eens een dag dat ik lekker een 5.1 house mixje aan het luisteren was, Qlimax als ik me niet vergis, toen ik opeens stof uit de reflex-tunnels van m'n centerpeaker zag komen.
Nu heb ik totaal geen verstand van hoe zoiets werkt, maar dit leek me toch een beetje vreemd. Toen heb ik even de schroevendraaier en later en zeskantig ding gehanteerd.
Wat bleek, het dempingsmateriaal was na een jaar of 28 aan het vergaan.
Hmm,....



Na wat knippen en plakken, toevallig nog wat van dat gekke schuim ergens liggen, was dit het resultaat.





Zo, die is weer als nieuw...  :-D
















Paul

    :-o    Zeker geen garantie ?     :-D :roll: 
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

#620
Van mij mag jij ook een prijs hebben voor de mooie en inzichtelijke plaatjes die jij zo nu en dan post.
En voor straks: werkze! (I.i.g. een goede en zo mogelijk prettige wacht.)
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op november 25, 2012, 16:10:52
Van mij mag jij ook een prijs hebben voor de mooie en inzichtelijke plaatjes die jij zo nu en dan post.
En voor straks: werkze!
Groet, Cor.
Kan jij ook Cor, zie te weinig ... geen foto,s van jouw.  :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Niber

Citaat van: Paul op november 25, 2012, 16:15:01
Kan jij ook Cor, zie te weinig ... geen foto,s van jouw.  :-P

Nee Cor kan dat niet zomaar, daar moeten complete hulptroepen voor naar Leiden afreizen.  clown1
Maar de weinige plaatjes die Cor heeft staan zijn indrukwekkend genoeg, die cd-collectie.  notworthy
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marvin

Citaat van: Paul op november 25, 2012, 16:09:43
    :-o    Zeker geen garantie ?     :-D :roll:

Nu niet meer.
:-D


--Verstuurd zonder netwerk--

Marvin

Citaat van: Cornelis1921 op november 25, 2012, 16:10:52
Van mij mag jij ook een prijs hebben voor de mooie en inzichtelijke plaatjes die jij zo nu en dan post.

Groet, Cor.

Ik voel hem al aankomen, De Gouden Eikel Bokaal..?! :schater:


--Verstuurd zonder netwerk--

Janver

Citaat van: marvin op november 25, 2012, 14:46:14


De nachten en middagen heb ik niet zo'n probleem mee.
Het zijn vooral de ochtenden waar ik helemaal op kapot ga.
Ik sta eerder op dan de bezorgen van de Telegraaf, dat hoort natuurlijk niet!  clown1


Heel gek van TNO.

Normaal gesproken is de nachtdienst de moeilijkste dienst.

Als je om 23:00 begint, kun je van te voren nog goed rusten. Met 21:15 kun je dat volledig vergeten. 05:15 is ook een onmogelijke tijd. 07:00 gaat nog omdat je een volledige nacht kunt slapen. Zeker als je al zo vaak moet wisselen.

Ik heb ooit een korte periode in ploegendienst gezeten. Daar begon de nacht om 23:45 en duurde tot 06:45. De overige ploegen waren 8.5 uur (andere wisseling om 15:15). Dat was vrij relaxed omdat de nacht korter was. Maar dat waren ook gloriedagen waarbij je tussen 23:45 en 06:45 significant extra verdiende.


Hier kan uw reclame staan!

Whisper.nl

Citaat van: marvin op november 25, 2012, 15:15:31
En maar inleveren, nivelleren heet dat geloof ik....  HLP

Vies woord he .  HLP

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin

Citaat van: Janver op november 25, 2012, 18:15:38
Maar dat waren ook gloriedagen waarbij je tussen 23:45 en 06:45 significant extra verdiende.

Ja dat is hier ook aardig aangepakt, afgepakt eigenlijk.
Net zoals m'n eerste uur overwerk niet meer betaald wordt, hoe verzinnen ze het?
Drie diensten overwerken en drie uur van de 24 niet betaald worden, mafkezen zijn het.

Marvin

Ze zijn zelfs van plan m'n slaapdag niet meer als werk te zien en dus niet meer te compenseren, maar ik moet toch echt slapen na drie nachten bootjes kijken.
Die ochtenddienst loert alweer om de hoek hé?!  HLP

TurboMarco

Citaat van: marvin op november 25, 2012, 16:05:08
Nou vooruit....

Er was eens een dag dat ik lekker een 5.1 house mixje aan het luisteren was, Qlimax als ik me niet vergis, toen ik opeens stof uit de reflex-tunnels van m'n centerpeaker zag komen.
Nu heb ik totaal geen verstand van hoe zoiets werkt, maar dit leek me toch een beetje vreemd. Toen heb ik even de schroevendraaier en later en zeskantig ding gehanteerd.
Wat bleek, het dempingsmateriaal was na een jaar of 28 aan het vergaan.
Hmm,....



Na wat knippen en plakken, toevallig nog wat van dat gekke schuim ergens liggen, was dit het resultaat.





Zo, die is weer als nieuw...  :-D
















Als een tank gebouwd  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)