Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

#270
Gaat vandaag al stukken beter !
Verder al zeer genoten van de set
Stukken meer detail en de rel is wakker  :evil:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Tigger

Rob......WOW......heel errug gaaf!!!! Gefeliciteerd met je nieuwe, waanzinnige, set en blij te horen dat je al wat beter bent!

Is die 7005 ècht zo veel beter dan de 7002? En kan-ie je luidsprekers "beter" aan?



Je REL wakker???  HB Ground shaking!!! :-D
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Stadium III

Ik merk dat de detail met het laag uit mijn luidsprekers beter is en duidelijker
Zo ook de aansturing high level

Het LFE signiaal is ook verbeterd dus jah kan wel zeggen dat hij ze kwa detail beter in zijn grip heeft
En anders kom je luisteren !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

Proficiat Rob met de aankoop. Zelf heb ik ook al zitten denken om de SR8002, DV7001 en de CD6002 samen met de Pioneer BDP-51FD te verkopen en ook deze set aan te schaffen. Vraag me enkel af of ik er op achteruit of vooruit zou gaan. Ik wil vooral plaats winnen.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Vlearmoes

Citaat van: dmeerpa op februari 18, 2011, 22:01:04
Proficiat Rob met de aankoop. Zelf heb ik ook al zitten denken om de SR8002, DV7001 en de CD6002 samen met de Pioneer BDP-51FD te verkopen en ook deze set aan te schaffen. Vraag me enkel af of ik er op achteruit of vooruit zou gaan. Ik wil vooral plaats winnen.

Je gaat er zeker op vooruit Paul

Alleen al de UD geeft een forse verbetering   daar hoef je de SR nog niet eens voor te verkopen
hoewel 2 compenten die kwa looks bij elkaar horen; wel !

Ik heb het anders opgelost (met geluk aan mijn zijde )
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Dit als combi is een goude winnaar kwa looks en sounds  :-D
Verder de mogenlijkheden kwa netwerk en de 7005 zijn zeker ook wel makkelijk
De reciever zelf heeft wel wat tijd nodig maar geniet er iedere dag meer van
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Goed om te lezen. Vorige week ook mogen ervaren waar de combi toe in staat is.


Sander.
Citaat van: Stadium III op februari 19, 2011, 10:41:32
Dit als combi is een goude winnaar kwa looks en sounds  :-D
Verder de mogenlijkheden kwa netwerk en de 7005 zijn zeker ook wel makkelijk
De reciever zelf heeft wel wat tijd nodig maar geniet er iedere dag meer van

Stadium III

Zo vandaag hebben we Arjan op bezoek gehad
Ook om ff te kijken wat de UD allemaal kan maar daar was ie gelukkig zelf al eerder achter gekomen

We hebben wat cd's gedraaid op naar de DVD en door naar de BD
Arjan had mooie en leuke software bij waar George michael toch wel een mooie uitschieter van was op BD !

Veder hebben we Iron man 2 bekeken en de set is los moet zeggen dat ik zelf blij was met het kijken ernaar !
De Rel heeft ff van zich laten horen met de film dus THEO jij ook eens goed proberen !!!

Was een mooie en gezellige dag Arjan bedankt weer !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Jouw eerstvolgende aankoop al helder  :-D.


Sander.
Citaat van: Stadium III op maart 05, 2011, 18:58:53
Zo vandaag hebben we Arjan op bezoek gehad
Ook om ff te kijken wat de UD allemaal kan maar daar was ie gelukkig zelf al eerder achter gekomen

We hebben wat cd's gedraaid op naar de DVD en door naar de BD
Arjan had mooie en leuke software bij waar George michael toch wel een mooie uitschieter van was op BD !

Veder hebben we Iron man 2 bekeken en de set is los moet zeggen dat ik zelf blij was met het kijken ernaar !
De Rel heeft ff van zich laten horen met de film dus THEO jij ook eens goed proberen !!!

Was een mooie en gezellige dag Arjan bedankt weer !

lo

 :-D
Daar lijkt het wel op, dat het die kant op gaat.
Mooi om te lezen dat jullie weer een leuke M&G hebben gehad.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Gisteren was ik bij rob om 12.00 uur aangekomen onder het genot van een bakkie koffie en een appelflap eerst een tijdje zitten praten over de audio hobbie en andere dingen ,hierna zijn we gaan luisteren naar een aantal cd,s eerst zonder en daarna met sub

het klinkt gewoon goed in stereo stemmen komen mooi naar voren er is niks mis mee en het is gewoon fijn luisteren maar ik miste zelf toch wel wat controle en detail maar ik ben dan zelf ook een echte Stereo man  :wink:,ik vondt het zonder sub fijner luisteren maar het is wel een mooie aanvulling  :yes:

hierna zijn we diverse muziek dvd,s en Bleu ray,s gaan luisteren dan merk je dat de set daar echt voor gemaakt is en hoe goed die is afgesteld je hoort totaal niet waar de speakers staan en wat een kracht snelheid en druk levert die Stadium SUB   notworthy  ik was echt onder de indruk je wordt echt helemaal in het concert betrokken  pompom was echt wel even genieten met we will rock you  HB HB

wat mij ook opviel hoe goed die Stadium sub klinkt echt natuurlijk indien de bass droog was klonk die droog ,als die bonkerig was klonk die ook zo  :-)

in de tussentijd ook kwam anouk thuis met de kinderen en oliebollen  clown1

hierna hebben we iron man 2 gekeken ,dit was ook zeer indrukwekkend  :-o en mooi beeld met goed geluid , sommige stukken zat zoveel laag in dat je merkte dat de sub meer kan leveren als dat de ruimte groot is

Je hebt echt een zeer goede HT set staan die niet overdreven maar zeer goed uitgebalanceerd en afgrond diep klinkt   pompom

groeten Arjan  byebye

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Erg herkenbaar.

Sander.
Citaat van: Marantz 81 op maart 06, 2011, 10:36:31
Je hebt echt een zeer goede HT set staan die niet overdreven maar zeer goed uitgebalanceerd en afgrond diep klinkt   pompom

groeten Arjan  byebye

Stadium III

Zo vandaag dus een nieuwe Xbox gekocht
Dus zal vanavond als ik thuis ben weer eens wat pic's laten maken door nouk

Verder zal ik mijn bevindingen van 5.1 gamen wel posten  :wink:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

we zijn weer benieuwd. Maar euhhh...... nog steeds zelf geen foto cursus gehad :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.