Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Stadium III

Nee nog niet moet eens een keer gaan luisteren als de tijd het toelaat naar de 528SE

Verder hangt de tv ook nog niet en Anouk blijft stil en dat is toch wel het belangrijkste  :wink:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citaat van: Stadium III op oktober 03, 2013, 18:58:07
... en Anouk blijft stil en dat is toch wel het belangrijkste  :wink:

:-D

Je weet zeker dat zij niet mee leest?

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Zow ja

Het is al een lange tijd geleden maar goed we hebben nu ff een zaterdag morgen  pompom
We zijn weg uit de flat ,rond kerst 2014 hebben we tijdelijk bij schoonouders ingezeten  :-o
begin januari sleutel ingeleverd en 13 februari hebben we onze sleutel gekregen van ons nieuw huis  pompom
We zijn van noord naar het centrum gegaan en we kunnen nu de straat uitlopen en dan staan we straks lekker op de Tilburgse kermis  8-)

Maar goed we hebben vanaf sleutel datum de badkamer aangepakt deze helemaal vernieuwd ,plafonds benden helemaal opnieuw gedaan en laten smeren ,verder de keuken gerenoveerd ,schoorsteen van het dak af ,en nog wat meer kleine dingen waar ik me iegen aan irriteerde
Naar 5 weken rotzooien waarin de laaste week we hebben moeten wachten op vloerbedekking boven konnen we erin yes
Dus dan ook maar de set naar binnen schuiven en daarmee eens een avond gaan mee gaan testen en luisteren

Tja eigenlijk ken ik hem al en had alles vanaf moment 1 vrij goed staan en je raad het al de sub dus niet  :x
Wat metingen gedaan en geluisterd en we achter gekomen dat de acoustiek vcan de ruimte vrij goed voor me is , zou het geen pro meer worden ?
Uhh wie weet , goed verder met de sub aan de gang fase gezocht en gevonden ( ja was maar 1 knopje ) en dan dus verder fijn tuning doen
Dit is ook gelukt en en naar nog meer metingen ben ik weer lekker tevreden man,tot we dus meer films gaan kijken
Tja dan begint het naar zoveel jaar weer te kriebelen en ga je internet eens op en ga je eens zoeken en kijken wat er allemaal is, niet extreem veel wat je niet kent maar goed toch wel wat
Prijs moet laag zijn,resultaat moet groot zijn dus zijn we al langer opzoek en hebben we de klipsch SW 112 gevonden en gaan we daarmee eens aan de slag

Foto's van het huis en de set wil ik nog maken en dan wil ik er ook wel een glimp van de Klipsch bij hebben
Ow jah dat voor de facts dit word nummer 8 aan subwoofer die ik in bezit krijg  HB
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

100%Marantz

Mooi, we willen de foto's zien.
Klipsch, mooi, ben er ook net in en het is een ervaring.


Via iOS
marantz, what else?

xander32

Veel woonplezier in jullie nieuwe stulpje Rob.
En hou ons op de hoogte betreft de ht ontwikkelingen :yes:.

Cornelis1921

Jullie allen veel plezier in jullie nieuwe woning! :yes: pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WilliamB

Mooi Rob, ik blijf het volgen.
Veel woon-filmplezier in je nieuwe woning  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Stadium III

Spl tot de max met de klipsch :-D

Morgen full verslag
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

jowa

Veel woonplezier in jullie nieuwe woning  pompom pompom
Ik ben nieuwsgierig wat voor merk het gaat worden voor de andere luidsprekers.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)