Nog meer nieuwe modellen

Gestart door sattie, juli 18, 2008, 20:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bertheeren

Ik heb ze ook gezien, helaas vind ik de eerste indrukken tegenvallen.

-Uiterlijk vind ik gewoon minder(maar dat is persoonlijk)
-ze zijn deels van plastic
-De nieuwe 6003 serie is gebasseerd op de low-end modellen(3/4/5) en de oude 6 serie van de 7/8 mid-end modellen.
-Een mid-end (7 reeks) is er niet, alleen de high-end 8003 met losse voor/eind versterker.
-Ze zijn minder zwaar, dat zou kunnen betekenen dat ze minder zware voeding hebben, maar wel even veel watt moet leveren.

Misschien klinken ze prima hoor, alleen mn eerste indrukken zijn niet zo goed.

Bernard Hi-5

#31
...

minguel

Op dit moment is er de sr5003 en 6003. Iemand bekend of er ook een sr7003 en SR8003 komt?
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

Jantje

Het komende modeljaar niet, SR7002 en 8002 blijven doorlopend leverbaar en hebben nog geen opvolgers.
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

Niels

Heb de PM 7003 vandaag beluisterd en ik was er helemaal weg van! Helaas niet op voorraad :? wat ik wel heel raar vind maarja. Vrijdag krijgen ze de PM7003 weer binnen zeiden ze. Dus afwachten. Als ik hem vrijdag heb zal ik zeker wat foto's plaatsen. Het is ook zeker een mooie upgrade want ik heb nu een PM4000:P

Groetjes

Totofan

Citaat van: Niels op september 23, 2008, 15:39:29
Heb de PM 7003 vandaag beluisterd en ik was er helemaal weg van! Helaas niet op voorraad :? wat ik wel heel raar vind maarja. Vrijdag krijgen ze de PM7003 weer binnen zeiden ze. Dus afwachten. Als ik hem vrijdag heb zal ik zeker wat foto's plaatsen. Het is ook zeker een mooie upgrade want ik heb nu een PM4000:P

Groetjes

Dan zul je er zeker op voor uit gaan HB
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Niels

M'n PM7003 staat nu te spelen:D en wat een speler zeg:O Ben echt verbaasd door het super geluid. Lekker veel druk achter de intrumenten. Echt een groot feest haha:P Speelt nu nog met een CD6000 OSE. Maar moet nog ff sparen voor een bij behorende CD speler. Zeker een aanrader. En de looks :kwijl: :kwijl:


groetjes

Stadium III

Citaat van: Niels op september 26, 2008, 19:08:03
M'n PM7003 staat nu te spelen:D en wat een speler zeg:O Ben echt verbaasd door het super geluid. Lekker veel druk achter de intrumenten. Echt een groot feest haha:P Speelt nu nog met een CD6000 OSE. Maar moet nog ff sparen voor een bij behorende CD speler. Zeker een aanrader. En de looks :kwijl: :kwijl:


groetjes
TTIWWP
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

Citaat van: Niels op september 26, 2008, 19:08:03
M'n PM7003 staat nu te spelen:D en wat een speler zeg:O Ben echt verbaasd door het super geluid. Lekker veel druk achter de intrumenten. Echt een groot feest haha:P Speelt nu nog met een CD6000 OSE. Maar moet nog ff sparen voor een bij behorende CD speler. Zeker een aanrader. En de looks :kwijl: :kwijl:


groetjes

oi

Gefeliciteerd hoor met deze mooie amp ( de looks zijn discutabel , kwestie van smaak dus) , maar ik heb hem vandaag gehoord  :yes:
En wat ie moet doen , doet ie goed .  Ik vind dat deze amp meer ballen heeft dan mijn oude pm17 bijvoorbeeld!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Niels

Kan geen foto's plaatsen. Bestand is te groot. Wie kan me helpen?

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4