CD5003

Gestart door dmeerpa, juni 19, 2008, 14:36:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Deze zomer zou de CD5003 CD speler beschikbaar zijn, richtprijs 269 €.
Ik vermoed dat deze samen met de Blueray spelers gelanceerd zullen worden eind augustus op IFA 2008 in Berlijn.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

scanspeakman

Foto's! We willen foto's..........

maar die zijn helaas nog niet te vinden. Ik ben benieuwd. Wordt het ook niet voorzichtig tijd voor een opvolger van de SA7001? De CS4397 DAC  gaat er over niet al te lange tijd uit (plek ingenomen door de CS4398 die in de CD6002 zit) en de gezien de problemen die deze en genen hebben met dit model is een update wel op z'n plek.

Scanspeakman

sattie

hij zal ongeveer aan de buitenkant als de sa7 eruit komen te zien.
In die lijn moet je denken.

mars

Citaat van: sattie op juli 14, 2008, 19:36:16
hij zal ongeveer aan de buitenkant als de sa7 eruit komen te zien.
In die lijn moet je denken.


oi

wil je zeggen dat een cd 5003 , er als een sa7 uitgaat zien :? :? :? :? :? 

lijkt me een beetje sterk :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

dmeerpa

#4
Wel ik heb ook gehoord dat Marantz de vormgeving van zijn componenten zou veranderen.

Ze zouden naar verluid de looks van de MM8003 en AV8003 volgen.
En toevallig eindigen die ook op 003 achteraan  :?
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

sattie

ik zeg toch ongeveer en niet precies....
En idd marantz is het uiterlijk helemaal aan het veranderen.
Zie bijlage gevonden op een japans forum.

scanspeakman

ik ben zeer benieuwd. lijkt erg veel op de sa15s1 / sa11s2. op zich best een fors ding. is een beetje tegen de trend in dat de goedkope modellen zo compact mogelijk zijn om zo de transportkosten te minimaliseren (die anders wel een heel fors deel van de kostprijs gaan uitmaken). maar goed....het is koffiedik kijken. we zien het wel in september. of eerder op dit forum.

Scanspeakman

Jantje

Ik hoorde vandaag op mijn werk dat ik uitgenodigd ben voor de Marantz dealer dag in augustus, ik zal dan eens proberen wat informatie los te peuteren, en indien toegestaan wat foto's maken.

De foto ziet er zeer overtuigend uit, ik ben echter zeer benieuwd hoe de afwerking is. Qua contouren klopt het redelijk met de premium lijn, al heb ik wel enigszins het gevoel dat die door dit uiterlijk iets aan exclusiviteit moet inboeten. Ik ben in iedergeval zeer benieuwd, zowel naar het geluid als het uiterlijk.
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

mars

Citaat van: sattie op juli 16, 2008, 16:48:43
ik zeg toch ongeveer en niet precies....
En idd marantz is het uiterlijk helemaal aan het veranderen.
Zie bijlage gevonden op een japans forum.

oi

oke oke , ik vind dit wel mooi  :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

sierrra



Ziet et netjes uit. Alleen jammer dat de zwarte uitvoering witte letters op de voorkant heeft. Had liever weer gouden letters gezien. Past mooier bij mijn PM8000. Ben ook zeer benieuwd hoe de speler klinkt.

ringers

Mijn vader heeft de gehele 15 set. en Deze speler komt waarschijnlijk in combinatie met de PM 7003 in mijn collectie. Maar die keuze maak ik pas nadat ik deze set beluisterd heb. Design is echt ongelovelijk mooi.

sierrra

#11






Test whathifi van de cd5003:http://whathifi.com/Review/Marantz-CD5003/


sr7000

Mooie speler! is er al wat bekend over de prestaties? bv. hoe doet hij het t.o.v. bv een cd 5001 of een cd 6002?