Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mahansz

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 11, 2010, 07:54:56
http://link.marktplaats.nl/328980169 Marantz SA-15S1, vraagprijs 600 euro.

niet duur, alleen de pitfall is dat je kan bieden vanaf €600... maar kan zijn dat hij hem daar voor verkoopt hoor. Maar het kan ook een ondergrens zijn om grappenmakers te weren (ik spreek uit ervaring..)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Mexicaanse Hond

Citaat van: mahansz op maart 11, 2010, 09:39:00
niet duur, alleen de pitfall is dat je kan bieden vanaf €600... maar kan zijn dat hij hem daar voor verkoopt hoor. Maar het kan ook een ondergrens zijn om grappenmakers te weren (ik spreek uit ervaring..)
Hij staat voor 1095 euro nieuw bij Stassen...Grappenmakers moeten grappen maken en niet onderbieden.  nonono

mars

Citaat van: lo op maart 10, 2010, 19:08:42
notworthy notworthy

oi,

Daar ik persoonlijk met accuphase persoonlijk alleen maar ervaring heb met de 205 .  En deze wat weergave betreft te warm en te vol vond klinken , ben ik nooit meer verder gegaan met dit merk
( ik heb nu ook een reden om niet teveel naar dit merk te kijken , maar die reden is van financiele aard :roll:)

Maar sinds ik me een paar jaar geleden weer ging interreseren voor ''home'' audio, heb ik begrepen dat het moderne accuphase wat klanksignatuur betreft niet meer lijkt op het oude Accuphase.


Als ik nu de middelen zou hebben zou ik zeker overwegen om een versterker als deze aan te schaffen :yes:  maaaaaaaaaaaar ik heb nu ongeveer 1000 te besteden voor een amp ....eeehhhh denk niet dat dat voldoende is :no:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

#873
Oi mars,

Als je van de Naim sound houd, dan zal je densen ook mooi vinden.
Via eBay nu een Densen B-150 in de verkoop. Op één na zwaarste geïntegreerde versterker van Densen.

Ik verwacht echter dat deze qua prijs richting de 1000 euro gaat, is nu 336 euro EUR 814,00 geboden: klik


Naim staat veel te koop in de UK. Als je via Paypal betaalt kan je vaak de gok wel wagen, nog geen verkeerde aankoop gedaan.
Eindversterker NAP150x: klik
Voorversterker NAC 202: klik

Succes met zoeken, wat het ook mag worden. Zoeken is ook altijd leuk. hello



lo

 stupid

Wie zoekt vangt nog wel eens wat :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

 :-D
Ik heb met de accuphase dealer die me de DP600 had uitgeleend nog een gesprek gehad over deze set. De set schijnt niet door de importeur hifine geleverd te zijn, maar geimporteerd van uit een ander werelddeel, en daardoor wordt reparatie cq service door audioservice te Elst niet voor de volle 100% ondersteund. Of dit waar is weet ik niet maar volgens hen is deze set hier in deze regio (benelux) slecht te verkopen. Hij staat er inmiddels al lang op hoor, ik hou dat mee in de gaten dat snap je wel.
Over niet al te lange termijn bericht ik dit forum over mijn overwegingen en het vervolg op de DP600 auditie. Helaas is het nu nog te vroeg :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Nou, maar voor dat prijsverschil kun je echt wel de nodige reparaties uit eigen zak betalen.
Met spul van dit kaliber is toch ook niks mee aan de hand.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Daar heb je wel een punt denk ik.
Iets voor jou :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op maart 12, 2010, 21:13:03
Daar heb je wel een punt denk ik.
Iets voor jou :-D

groet,

lo

Ja Wim, dan verkoop je toch gewoon de boot. En zo'n voorkant is zo zwart gespoten.  :lol:

WimPeu

Klinkt misschien heel gek hier, met al die liefhebbers enzo, maar hoe goed het spul ook mag zijn ik vind het eigenlijk niet mooi om te zien redface
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Jij houdt ook meer van een CD-80 dan een CD-94. Is toch niks mis mee? Ieder zijn smaak, hoor.

lo

Citaat van: WimPeu op maart 13, 2010, 07:57:26
Klinkt misschien heel gek hier, met al die liefhebbers enzo, maar hoe goed het spul ook mag zijn ik vind het eigenlijk niet mooi om te zien redface

ik ook niet maja :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

http://link.marktplaats.nl/329590623 PM-90 SE, is dat een goede versterker en wat mag dat kosten?

TurboMarco

#884
Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 13, 2010, 10:48:15
http://link.marktplaats.nl/329590623 PM-90 SE, is dat een goede versterker en wat mag dat kosten?
400-600 euro

Met die oude apparaten is het altijd zo wat de gek er voor geeft,persoonlijk zou ik er niet meer dan €400 voor geven.

voor 400€ is er namelijk heul veul te koop  hello
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)