Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Wow, da's wel een bijzonder mooi snoepje :kwijl: :kwijl:
Een stukje naar beneden stond ook een T-1000  :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Heb inmiddels een berichtje gestuurd naar de beste man :angel:
Ben benieuwd 8-)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cesar

Citaat van: lo op juli 05, 2010, 18:21:34
Mooie zwarte PM14 mk2 KI

http://link.marktplaats.nl/358975227

lo
Ik vind de PM14mkII sowieso al heel erg mooi om te zien, maar in zwart is het echt :kwijl:
Stereo: PM17mkIIm - CD17MkIII KI - ST17m
HT: SR5400ose - DV7600

Marantz 81


lo

Wel snel zijn ben ik bang

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

erg mooie Tuner ,soweiso die klassieke uitstraling van Accuphase   :kwijl:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: jwx op juli 05, 2010, 22:01:12
geen RDS  :schater:

Wat zijn de voordelen van RDS cq nadelen als RDS niet aanwezig is? clown1
Of is dit 1 van de toegevoegde features waar de menigte naar toe wordt gepraat?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Voor mij geen meerwaarde. Leuk bij het instellen van de zenders, maar dat doe je ook niet dagelijks. De rest van de info zie je later toch niet omdat het te klein is om te lezen. Ik zou er niet om treuren.

lo

Citaat van: joep op juli 06, 2010, 12:59:16
Voor mij geen meerwaarde. Leuk bij het instellen van de zenders, maar dat doe je ook niet dagelijks. De rest van de info zie je later toch niet omdat het te klein is om te lezen. Ik zou er niet om treuren.

Inderdaad Joep, dat beeld had ik ook al. Mijn huidige ST-17m heeft ook RDS. Een aantal zenders geven automatisch de zendernaam in het display. Een groot aantal zenders heb ik zelf handmatig van een naam moeten voorzien. En inderdaad vaak zijn de letters zo klein dat je uit je stoel moet om het te kunnen lezen clown1

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

RDS vind ik zelf handig bij instellen, maar zoals vermeld doe je dat op je huis tuner niet elke week.
In de auto heeft het m.i. wel toegevoegde waarde, al is het maar voor de flitsermeldingen  :-D

lo

Yep in de auto zie ik het nut er inderdaad van in :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

En nog een zwarte PM14 KI
Redelijke prijs denk ik.

http://link.marktplaats.nl/359822389

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

#1483
Citaat van: lo op juli 06, 2010, 18:24:19
En nog een zwarte PM14 KI
Redelijke prijs denk ik.

http://link.marktplaats.nl/359822389

groet,

lo

Erg mooie prijs inderdaad, al dikt hij de nieuwprijs wel flink aan :yes:

Je ziet trouwens wel vaak van die grappenmakers die het een echte verkoper lastig maken :x
Zeg eerlijk...hoe vaak zie je die versterkers langskomen in het zwart en nu ineens 2 tegelijk....

Een tijdje geleden was dat ook aan de hand met een old-skool PM15 :kwijl: :kwijl:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Marvin

Deze is gestolen, vingerafdruk vrij....  clown1