De SET van WilliamB

Gestart door WilliamB, januari 29, 2011, 16:58:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Ik heb afgelopen April die van Michael Buble  bij wim gehoord idd een zeer mooie opname

Hou wel van broekenwapperend laag  HB  tot zaterdag  byebye


lo

Citaat van: lo op november 09, 2013, 12:29:06
Volgende week eens een luisterend oor brengen  :-D

13:00u toch hè?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

ongeveer om 13.00 uur. byebye
Zal de oprit vast reserveren.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Vanmiddag weer gezellig op de koffie geweest bij William en Riet. Was eigenlijk nog niet zo heel erg lang geleden, maar wat leuk is moet je vaker doen hè  :-D

Net voor enen aangekomen vanmiddag, doe er steeds korter over  :yes:. Ontvangst met een lekker bakkie nespresso en een heerlijk stuk banketstaaf...hmmm... heerlijk.
Arjan is inmiddels ook aangekomen en gezellig met z'n drieën bij gepraat.

Toen was natuurlijk het tijdstip aangebroken om de, inmiddels zeer bekende, separate luisterruimte weer te bezoeken. Telkens weer indrukwekkend om te zien hoe mooi en netjes afgewerkt deze ruimte is.  Aansturing van verlichting en surroundsysteem allemaal vanaf de afstandsbediening van William. Mooi hoor!!!!

Natuurlijk ook nog geluisterd naar de diverse sets. Tijdens een vorige M&G zijn er middels diverse metingen door drees62 een aantal "probleem frequenties" gedefinieerd die geheel of gedeeltelijk zijn te beïnvloeden door het afstoppen van de reflexpoorten van de Phonar's. Ook wij hebben hiermee geëxperimenteerd natuurlijk. Naar onze smaak werd het beste resultaat behaalt door de "baspoort" af te stoppen middels een foamplug en de "midpoort" gewoon open te laten. Bij het afsluiten van beide poorten misten Arjan William en ik toch te veel laag en mid informatie waardoor de muziek vlak en niet meer levendig "kleurloos" ging klinken. Belangrijk om te onderkennen is dat dit ook smaak gebonden is  :yes:

Tijdes de "HT-sessie" is die werkelijk monsterlijke sub ook nog aan het werk gezet...... man, man, man, wat een beleving telkens weer. Stoelen, vloer, wanden, buik, enz. enz. beweegt mee. Wat een spectakel  notworthy notworthy

Daarnaast hebben we weer lekker bij kunnen praten over van alles en nog wat. Ik begin me steeds meer te realiseren dat dit laatste misschien wel 1 van de leukste dingen is van dit soort ontmoetingen als je elkaar wat beter leert kennen. Je zou bijna gaan denken dat het plannen van een M&G hierom te doen is  :yes: :-D

William en Riet, ik wil jullie nogmaals danken voor de erg gezellige en goed verzorgde middag.
Arjan, ook jij weer bedankt voor de gezelligheid.

Het was weer.... pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

#861
Weer een leuk verslag van een top M&G!  :yes: De M&G blijft een fantastische leuke en interessante bijkomstigheid van dit forum. De banketstaaf ook volgens mij  :yes: 8-)

WilliamB

Leo en Arjan,

Was weer erg gezellig, en leuk dat jullie weer eens langskwamen.
Ik heb weer erg genoten van jullie aanwezigheid, gesprekken over van alles en wat. Plus natuurlijk lekker muziek luisteren.

Zeker tot de volgende keer  pompom
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Whisper.nl

Is ook weer gezellig geweest lees ik  :yes:
Leuk he zo'n dag naar mooie muziek luisteren.
Bekende en nieuwe gezichten eens te zien.
Even bijpraten over onze toch zo leuke hobby.
Het is dan weer even een feestje  pompom

Groet Whisper   byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Gisteren middag afgereisd naar William  :-)

Na een bakkie praatje en heerlijke banketstaaf :kwijl: op naar de luisterruimte er stond nu ook een SA11S1  8-)

Begonnen met HT was erg mooi allemaal muziek en demo,s  hierna onderling gebuurt en was het nadat we waren voorzien van de nodige versnaperingen tijd om naar de Premium 11 set te gaan luisteren , met de SA11 erbij klinkt het op alle vlakken gewoon een stuk beter de scheiding detaillering snelheid diepte  notworthy  william was veel aan het wisselen met wel en geen proppen in de basspoorten , uiteindelijk kwamen we erop uit dat als de onderste basspoort toegestopt  :zzz: is en bovenste basspoort open ,beste resultaat was kwa klank diepte enzv

In ieder geval niks tekort gekomen tussendoor nog Saucijzen broodjes op van de bakker  :angel: aan het eind nog kerkorgel op SACD in Sourround  HB

Het was weer gezzelig en genoten van deze mooie Muzikale dag  pompom

Tot de volgende keer  byebye

xander32

Mooie verslagen mannen, van een wederom geslaagde M&G bij de gastvrije William en Riet. Het feit dat jullie het "op visite bij..." noemen, geeft ook alveel aan :yes:.

Marantz 81

Zaterdag bij william eten en daarna een Film kijken  :-D

Heb er zin in  hello

xander32

Citaat van: Marantz 81 op januari 21, 2014, 23:00:14
Zaterdag bij william eten en daarna een Film kijken  :-D

Heb er zin in  hello
Haven fun :yes:.

WilliamB

Spaghetti alla William :yes:
Tot zaterdag Arjan
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.