De SET van WilliamB

Gestart door WilliamB, januari 29, 2011, 16:58:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

joep

Ja het was een super speciale bril. Eén die over mijn bril heen paste.

WilliamB

Ik ben net terug van mijn bedrijfs regiofeest ..was erg gezellig. Zeker na een aantal biertjes.
Zit nu achter mijn laptop het forum te bestuderen terwijl Riet (mijn vrouw), de konijnen aan het verwelkomen is.
Tja, we hebben twee huiskonijnen die gewoon binnen lopen.

Even terugkomen op vandaag.
Het leuke van zo`n M&G zijn de ideeën, verhalen en zeker de verschillende muziekkeuzes. Erg gezellig!
De M&G was weer erg geslaagd, en bedankt ook voor jullie gezelligheid en verslagen.

Zeker tot de volgende keer.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Gisteren afgereisd naar william ,bij aankomst de mannen hand geschud bakkie gedaan met koekje derbij  :-D

Na de klim  :-P over het vlaamse reus hek aangekomen in de HT/Stereo ruimte en daar stond die hoor midden bovenop het meubel een PM11S1 in het Zilver  :kwijl:

CD in de sa15 en bij de eerste klanken gelijk duidelijk verschil te horen met de luxman ,die luxman was al een erg mooi en vooral vloeiend klinkende versteker en geen enkele moeite had met de speakers ,maar deze PM11 laat meer detail horen klinkt allemaal wat frisser meer open en opzich staand van instrumenten zang enzv  vooral de controle over de speakers is echt  notworthy de ruimte heeft zijn beperkingen kwa stereo beeld doordat die vrij smal is , er is veel winst in diepte klank snelheid en detail en de gehele opname tot in kleinste detail goed te volgen is ook als het druk wordt de enorme controle van de versterker is daar mede verantwoordelijk voor ,alleen bij opnames waar echt diep en veel laag inzit wordt dat wel enigzins verstoord door de staande golf en het echt behoorlijk gaat overheersen

Zelf zou ik overstappen op ( Dynaudio  shutup ) monitor speakers  :-)

Na nog wat film en muziek dvd,s gingen Leo en Joep ervandoor , william en ik zijn nog een uur doorgegaan met wijn/bier erbij erg goede HT set  hello super goede beamer en die Sub  :-o klinkt mooi homogeen allemaal en net zoals bij een goede stereo set is dan de opname kwaliteit van groot belang omdat alles zo goed wordt weergegeven  byebye

WilliamB

Was erg gezellig, en doen we zeker een keer over.
Misschien de volgende keer een gehele muziek DVD kijken met een biertje en (flesje) wijn erbij. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Ja goed idee  :-) zoals jezelf al zij is de ruimte gemaakt voor ht en dat is toch wel heel erg goed  notworthy wat een luxe ook zonder buren  8-)

WilliamB

Wat betreft de monitors: Ik kan alltijd gaan expirimenteren met mijn KEF Q30.
Was ook een idee van Joep.
Mocht dat een verbetering zijn dan zijn de Dynaudio`s natuurlijk een mooie optie.
Misschien met een tweede SUB ?

Wie weet wat de toekomst zal brengen ?
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Ik zou gewoon lekker niks doen en genieten  :-)

WilliamB

Voorlopig ga ik ook niets doen. byebye

Ik ben trouwens ook bezig met de zolder. Schilderen, deurtjes maken, vloer leggen enz enz.
Tevens komt daar mijn tweede vintage SET te staan.
Binnenkort post ik wel wat foto`s :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 10, 2013, 23:37:28
Ik zou gewoon lekker niks doen en genieten  :-)

tis bij u ook alweer lang stil  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Citaat van: Marantz 81 op maart 11, 2013, 21:18:39
Ben blut  clown1
.... nu je (al een tijdje) gestopt bent met roken zou je toch verwachten dat je budget over zou houden  :yes: ...

Marantz 81

Citaat van: xander32 op maart 14, 2013, 08:34:49
.... nu je (al een tijdje) gestopt bent met roken zou je toch verwachten dat je budget over zou houden  :yes: ...

Haha ja voor andere zaken  :yes:

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

WilliamB

Gisteren besteld, vandaag binnen de SACD "Dire Straits- Brother in Arms"

Een geweldige cd met een mooie sound ( muziekkwaliteit ) Via mijn PMs1 klinkt deze geweldig. Zeer gedetailleerd en krachtig. HB
Later heb ik deze cd nog beluisterd in 5.1 via mijn SR.
Pfff Je weet niet wat je meemaakt. Ik heb nog niet zo`n mooie 5.1 mix gehoord, en met mijn SVS... :evil:

Je moet wel precies in het midden zitten, dus in mijn geval op de grond voor mijn stoelen gaan zitten.
Maar dan is het ook een waar feest. pompom

Ik ga deze vaak luisteren in stereo via mijn PM, maar soms is het leuk om deze in 5.1 te beluisteren.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3