cd 6002 of cd 17

Gestart door cheese, november 12, 2008, 09:13:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jantje

Citaat van: cheese op februari 24, 2009, 23:01:38
ik moet zeggen dat jantje gelijk had.....



:-DDankje, dat hoor ik graag.  :lol:

Heel veel plezier er van, toen ik net van mijn CD5000 naar mijn CD17MKII ging ging er ook een wereld voor me open waarna ik bijna al mijn cd's 'herontdekt' heb.
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

cheese

op de cd 17 kan je het volume van je analoge uitgang instellen...op welk niveau kan je die het beste zetten?

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Jantje

Citaat van: cheese op februari 25, 2009, 22:44:16
op de cd 17 kan je het volume van je analoge uitgang instellen...op welk niveau kan je die het beste zetten?

gr cheese

Op het midden, dan klinkt de speler op zijn bes. Het is alleen jammer dat deze instelling niet onthouden wordt en de eerst volgende keer dat je hem aanzet gewoon weer op vol volume staat. Iets om mee rekening te houden, het heeft mij namelijk al eens (onaangenaam) verrast. :-)
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

MadVillain

Mijn cd14 zet ik altijd op -5dB Zorgt er ook voor dat het iets beter klinkt.

MadVillain


WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

bramdg

Citaat van: MadVillain op februari 27, 2009, 00:05:41
cd14 te koop op hifi.nl: http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/43197/Marantz_CD14_goud_.html

Misschien is het wat voor Cheese  :roll:

Nee MadVillain denk het niet ... verkeerde kleur voor cheese......

Deze is zeker beter ?  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  (cd14 in het zwart)

http://link.marktplaats.nl/231939193
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

cheese

gek ben ik natuurlijk al.....maar mijn 17 klinkt zo mooi dat ik dat voorlopig even laat.....ga morgen wel nieuwe speakers halen

http://www.canton.de/nl-produktdetail-archiv-vento807dc.htm

kon voor mijn huidige speakers meer krijgen dan ik zelf betaald heb(heb ze toen in Duitsland gekocht en dat scheelde veel) en de nieuwe speakers heb ik in de outlet bij stassen te venlo gekocht....en met een kleine investering kan ik dus echt een niveau hoger met deze speakers.


gr cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

HiFi gek

CHEESE                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Dus toch mijn advies opgevolgd en voor de cd 17 gekozen .

Nee hoor even zonder gekheid , goede keuze gemaakt en veel luisterplezier gewenst .



Groeten  EDWIN  B

cheese

Hallo Edwin,



Dank je wel en gaat lukken.....het is echt een stuk beter dan de cd 6002.....dit is wel mijn beste up grade tot nu toe......alleen heb ik net mijn speakers verkocht en ga morgen de nieuwe halen....


even geduld.....altijd lastig.....

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Jij bent goed bezig de laatste tijd :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op februari 28, 2009, 10:31:43
Jij bent goed bezig de laatste tijd :yes:


Jij trouwens ook door het versturen van dit kompliment  :lol:


Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Wat zijn wij toch allemaal goed heh!! clown1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

ja jullie zijn galant.....en ik heb mijn nieuwe boxen......en ik heb in een week echt een stap gemaakt in mijn geluid .....super......deze speakers geven een gedetailleerder en voller geluid.....en bovenal rustiger en kun je dus makkelijker lang naar luisteren......en ik heb veel minder behoefte om het volume hoger te zetten....


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Stadium III

Kees van harte met de nieuwe aanwinst !!! pompom pompom

En wij willen foto's zien !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4