De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

nee  :roll: wat dan een flesjes houder  :schater:

Marvin

Ik doe ze vanavond wel even in de vaatplaatwasser.  :-D

lo

voorzichtig dat ze er niet krom uitkomen. Maar ach, dan hebben je toonarm en naald ook weer wat te doen clown1

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Verbaas me weer van het nette geluid wat er van die zwarte schijf getoverd wordt.
Het klinkt duidelijk anders dan een cd'tje, ook wel eens leuk zo'n ander geluid.
Wordt zo saai als alles maar perfect klinkt...  :-D

lo

 :schater: :schater: hou op hou op anders p*s ik in mijn broek van het lachen.
Maarrrrrr euhhhhhh ben je nu definitief om en ga je voor d'r bij nu ook een mooi stereo setje wegzetten :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Nee dat gaat niet zo snel gebeuren, ik heb aardig wat dure installatie's gehoord.
Ik kan niet anders concluderen dat dit er niets voor onder doet.
Opzich ook niet zo raar van een versterkertje met een nieuwwaarde van 2750 euro...  :-)

Marvin

#292
Tel daar de frontspeakers bij met een nieuwwaarde van bijna 3000 gulden per stuk, dat was in 1984 een hele berg geld heb ik me laten vertellen...  clown1

Marvin

Dat ik niet eerder deze naam voor mijn eigen pagina hebt bedacht moeten jullie maar beschouwen als; Enigsinds afwezig...  clown1

lub-50 moet het gewoon zijn...  clown1

Marvin

Soms bekijk je je eigen pagina eens vanaf het begin en dan kom je deze tekst tegen;

Citaat van: Stadium III op mei 31, 2009, 16:37:30
Ik zit zelf ook liever thuis een film te kijken dan als ik naar de bios ga

Het leuke grote scherm is dan wel weer ok maar geluid klopt gwoon niet

Maar goed dat zal toch altijd wel blijven
Mocht ik ooit maar eens een bios afregelen naar mijn smaak  :evil:


Al hebben we een behoorlijk verschillende setup, denk ik dat ik bij jouw niets anders/beter meer kan afstellen en jij op jouw beurt hier niets meer te doen hebt dan enkel luisteren/genieten. Na die paar jaar forummen durf ik dat wel te stellen. Tijd voor een luister-sessie over en weer....   :-)

Marantz 81

afwezig door al het bier ?  clown1 :schater: 

waarom is net nu Lub geworden dan en geen Club meer  :roll:

Marvin

Het moet zijn Qlub-50, met de Q van Q-Dance.

Vandaar het plaatje...  :-D
Maar het lukt me niet altijd om de naam te veranderen...  :-o

Stadium III

Citaat van: marvin op juli 28, 2010, 01:27:44
Soms bekijk je je eigen pagina eens vanaf het begin en dan kom je deze tekst tegen;


Al hebben we een behoorlijk verschillende setup, denk ik dat ik bij jouw niets anders/beter meer kan afstellen en jij op jouw beurt hier niets meer te doen hebt dan enkel luisteren/genieten. Na die paar jaar forummen durf ik dat wel te stellen. Tijd voor een luister-sessie over en weer....   :-)

Kunnen we wel een keer regelen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

In de herfst, geen zin om met mooi weer mijn dag te besteden aan reizen en zitten...  clown1

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4