De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin


Marvin


lo

Denk dat we jou toch ook nog eens met een bezoekje moeten vereren notworthy
Klinkt goed Marvin alleen de bas mag van mij wat voller...... of ligt dat aan mijn PC speakertjes.... :schater:
Mooi sfeerlichtjes ook  notworthy, philips zeker.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


Marvin

Gisteren samen met een vriend naar Limburg geweest, dacht dat we even een middagje zouden oriënteren. 8uur later weer terug aan de kust is dit het resultaat...



Marvin

Oh, foto's doen het niet.
Wordt aan gewerkt.

JohnWx

wel hoor doen het


staan deze in de CLUB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin


JohnWx

die laatste even met een plakbandje retour halen of anders met stofzuiger op laag vermogen, maar dat zal wel standaard zijn in een studenten woning de zak zit altijd vol van de stofzuiger  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Die door de katten mishandelde luidsprekers worden even door mij onder handen genomen en daarna verhuizen ze naar de zolderset.
Het gaat trouwens om de Tannoy DC6T, wat een verschrikkelijk mooi geluid perzen die krengen eruit zeg.
Geweldige uitstraling ook, niet iets wat je snel van Tannoy verwacht.

Marvin

Dit was ook erg mooi.

En die Westminsters stonden hier helaas niet meer aangesloten....



Marantz 81

Citaat van: marvin op december 31, 2011, 14:07:18
Gisteren samen met een vriend naar Limburg geweest, dacht dat we even een middagje zouden oriënteren. 8uur later weer terug aan de kust is dit het resultaat...

Mooi  :yes:

Marvin

Hij is er zelf gelukkig ook erg blij mee, kan ook niet anders.
Tannoy en Marantz is gewoon een top combi.  :angel: :-D

Marvin


Cornelis1921

 :yes: byebye Ook zo nog even de felicitaties met je verjaardag! Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *