Aansluiten

Gestart door KayaRahnee, februari 08, 2012, 17:06:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayaRahnee

Citaat van: Maus op januari 03, 2013, 23:24:57
Ik weet niet waar je naar luisterd maar de meeste internetzenders die ik luister zijn mp3tjes.
Je kunt gewoon 's proberen hoe ie klinkt vanuit de koptelefoonuitgang.

Hoofdbedoeling is Cd'tjes in FLAC rippen en via NAS --> SBT --> stereo set spelen. (DAC komt er op termijn ook zeker).
Het is mijn betrachting om een zo goed mogelijke kwaliteit proberen te bekomen, vandaar mijn nieuwsgierigheid naar aansluitmogelijkheden en ervaringen daar omtrent.
Internetradio zal vooral worden gebruikt voor achtergrondmuziek.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Maus

Dan zou ik inderdaad een keer een externe dac kopen ja. Maar via de line out werkt ook :)

JohnWx

Citaat van: Maus op januari 04, 2013, 01:16:11
Dan zou ik inderdaad een keer een externe dac kopen ja. Maar via de line out werkt ook :)

wel met een exotische kabel  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

KayaRahnee

Citaat van: John Wx op januari 04, 2013, 11:46:16
wel met een exotische kabel  :wink:

"Exotische" kabel? ........... "erotische" kabel zal je bedoelen zeker ......... ik wil liever een "warm" geluid  :wink:
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

JohnWx

Citaat van: KayaRahnee op januari 04, 2013, 12:06:55
"Exotische" kabel? ........... "erotische" kabel zal je bedoelen zeker ......... ik wil liever een "warm" geluid  :wink:

wel goed afgeschermd ivm soa  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

pfff ik gebruik net dropveter, werkt ook. niks geen 75 ohm speciaal voodoo.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op januari 04, 2013, 13:44:30
pfff ik gebruik net dropveter, werkt ook. niks geen 75 ohm speciaal voodoo.

Wat zeg jij nu  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

ik ben gelegenheids audiofiel geworden.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op januari 04, 2013, 14:48:24
ik ben gelegenheids audiofiel geworden.

Die is mooi  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.