M&G Huize Rob46 Part I

Gestart door Rob46, augustus 10, 2015, 10:56:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Plots tijd om aanstaande zondagmiddag 16 augustus (12.00-+- 17.00) een mini M&G te organiseren. Ik wil het kleinschalig houden ivm luisterpositie(s). Het is voor mij ook even expirimenteren dus ik wil starten met 2 forumgasten. Ik ga nog meer M&G's organiseren, dus wees gerust......plaats Amersfoort.

Kernwoorden:
Gezellig klessebessen
Slap ouwehoeren
Serieus ouwenelen
Borrelnootje
Frisje
Biertje
Kaasje
En......
Exposure (3010 serie)
T&A DAC 8
Elac FS 409
Bluesound Node......

WilliamB

Helaas komt deze datum niet uit, maar kom graag een andere keer  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Idem.

Citaat van: WilliamB op augustus 11, 2015, 12:54:07
Helaas komt deze datum niet uit, maar kom graag een andere keer  HB

Rob46

Set aangeslingerd. Vanavond komt JRM aan om de set eens kritisch te beluisteren  :-D Maar vooral lekker veel muziek luisteren. Ik denk dat Yello de reveu zeker zal passeren.

lo

Fijne avond toegewenst, veel plezier!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


WilliamB

Veel luisterplezier vanavond  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Rob46

#7
Marcel (JRM) zojuist uitgezwaaid! Prima middag/avond gehad! Veel muziek geluisterd! Marcel even met de Bluesound app laten stoeien en met Tidal als muziekdienst. Op enkele haperingen na ook van Tidal genoten. Ook de app icm muziek wat op een externe schijf staat laten spelen. Uiteraard zijn er ook weer vele cd's in de Exposure cd speler verdwenen. De ervaringen zal Marcel naar alle waarschijnlijk zelf wel melden. Mracel, bedankt voor de gezelligheid. Lekker bijgeklept. Echt leuk dat je vanuit het Forum top mensen leert kennen! Tot de volgende keer!

jrm

Inderdaad een heerlijke middag/ avond gehad in huize Rob46, nogmaals bedankt voor de heerlijke maaltijd!

De exposure set icm de Elacs, daar kan ik kort over zijn: het klinkt als een match voor het leven, maar of Rob dat geduld kan bewaren?

Natuurlijk had ik Céline Cairo meegenomen, deze EP is deels in eigen beheer opgenomen, maar klinkt erg mooi, bij Rob heb ik echter gemerkt dat er nog meer muziek uit de CD komt. Daarnaast Zuchero & Friends iin de speler, nu viel de stem van Zuchero zeer positief op, afhankelijk met wie hij zingt, zijn stem richt zich helemaal naar het genre wat hij dan zingt, erg fraai. Natuurlijk Yello - baby beluisterd en als jeugdsentiment Orchestral manouvres in the dark - the singles.

Tussendoor liet Rob het streamen beluisteren, waarbij ik duidelijk positief ben over het gemak, maar toch nog sceptisch ben over het streamen via internet. Streamen vanaf de harde schijf klinkt daar en tegen wel fijner. Ik bedoel hiermee te zeggen - mijn beleving en ervaring - dat streamen via internet aanbieders toch nog op de een of andere manier 'vlakker' klinkt en dat vooral de van oorsprong slechtere kwaliteit CD's genadeloos slecht klinken via het streamen over internet.

Rob het was inderdaad weer erg gezellig en ik heb genoten van je fraaie set  notworthy
De groeten en dank voor de maaltijd ook aan je vrouw!


xander32

Mej Cairo komt hier ook nog ket zeer grote regelmaat voorbij :yes:.

Mooi verslag welke mij alleen maar meer benieuwd naar deze set maakt.

Cornelis1921

 stupid Zeg, hadden jullie geen beetje rekening kunnen houden met mij... :-D :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Blij dat je er weer bent Cor! Dat is veel belangrijker. De M&G hier in de Keistad komt ook wel weer!   :yes: notworthy