Set van TD7510

Gestart door td7510, juli 18, 2010, 15:09:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

td7510

Hallo Allemaal,

Na het lezen en zien van al die mooie sets op dit forum dacht ik laat ik mijn set ook eens plaatsen.

Vanaf 1997 ben ik begonnen met het aanschaffen van de iets betere audio apparatuur. Daarvoor had ik nog een simpel midi setje. In 1997 heb ik een denon set van losse onderdelen aangeschaft en jbl speakers. Inmiddels staat een deel hiervan nog steeds in de slaapkamer te spelen.

Vanaf 2007 heb ik geleidelijk een HT set aangeschaft die op dit moment bestaat uit:

HT receiver: Marantz SR8002
Eindversterker (voor de fronts): Plinius 8200p mk2
Voor de plinius had ik 2 marantz MA-700, maar deze heb ik toch weer verkocht

LCD TV: Panasonic 32LX700 (Gezien de huidige maatstaven alweer wat klein)
TV tuner: Homecast HD Colorado

CD speler: Marantz CD6003
Mediaspeler: conceptronic grab'n'go gigabit full hd

Front speakers: Monitor audio GS 60
Center (wordt deze week bezorgd): Monitor audio GS LCR
Surround speakers: Monitor audio BR2 (worden mogelijk tzt vervangen door de GS 10)
Sub: Nog geen aanwezig, ik overweeg de BK XXLS 400 (inmiddels aangeschaft)


Al met al zeker tevreden met de huidige set :-). Er zal in de toekomst zeer zeker wel weer wat bijkomen of vervangen worden. Dit houdt deze hobby ook interessant.

Marantz SR8002
Plinius 8200p mk2
Marantz CD6003
conceptronic grab 'n go
monitor audio GS 60
Panasonic 32LX700 LCD

drees62

Mooie set en welkom hier!

Ook de gelukkige bezitter van een SR 800x. Gezien het feit dat Marantz hier geen opvolger meer voor heeft (voorlopig) een mooi bezit  :wink:

td7510

Bedankt drees62.

Inderdaad ook de gelukkige bezitter van de SR800X. Deze kon ik voor een goede prijs enige tijd geleden kopen en bevalt uitstekend. Voor puur stereo is het nog wel gewenst om een aparte (eind) versterker te gebruiken aangezien HT receivers hier toch wel iets minder in zijn.

Marantz SR8002
Plinius 8200p mk2
Marantz CD6003
conceptronic grab 'n go
monitor audio GS 60
Panasonic 32LX700 LCD

Tigger

Mooie set!!! En weer eentje met een SR8002  :-D
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips