Marantz Sa 15 S1

Gestart door maurantz, mei 26, 2007, 20:09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

audiofreak1

De verkoper op mp schrijft dat er garantie op zit tot 2011. Dat is 5 jaar??? Bij mijn dealer heb ik 3 jaar garantie gekregen. Klopt dit?  :?
Marantz PM15, SA15, ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondline and Sidewinder interlinks, Hyperwire silverline speakercable

maurantz

misschien de garantie met een x bedrag verlengd
geen idee

mahansz

als je voor een nette prijs een sa15 s1 wilt hebben, kijk hier even dan
http://cgi.ebay.nl/MARANTZ-SA-15S1-Audio-CD-SILVER_W0QQitemZ330125448706QQihZ014QQcategoryZ295QQcmdZViewItem

misschien is het wat...!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

maurantz

Hoi Hans,

Uiteraard heb ik deze te koop zien staan,maar dit is een demo zonder doos nee dank je
koop ik liever bij Correct een nw.exemplaar voor 1295 euro

mahansz

Citaat van: maurantz op juni 04, 2007, 22:32:12
Hoi Hans,

Uiteraard heb ik deze te koop zien staan,maar dit is een demo zonder doos nee dank je
koop ik liever bij Correct een nw.exemplaar voor 1295 euro

da's je goed recht natuurlijk. Maar als ik jou was, zou ik nog even goed rondkijken.
Ik was namelijk laatst bij de hifidumpdagen op zoek naar nieuwe speakers, maar omdat ik er toch was gelijk dus  even langs de marantz-stand. Als ik het goed heb was een sa15s1 daar rond de ?1100, nieuw in doos m?t volledige garantie!
Wat dus (helaas) wel vaker met marantz-apparaten het geval is (zie ander topic), is dat er forse marges op zitten. afdingen is dus het motto!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

hoi mahanz

die hifi dumpdagen he, zijn die de moeite waard? en zijn ze alleen maar bij jullie in de buurt?

mvg  mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mahansz

opzich wel de moeite waard, al had ik eerlijkgezegd iets meer assortiment verwacht daar. Helaas zijn ze alleen maar in Groningen (voorzover ik weet). Het wordt georganiseerd door een hifizaak hier in de buurt, tesamen met al hun leveranciers.
ps. de sa15s1 koste daar ?995,- ,met dank aan een oplettende forumgenoot :wink:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

maurantz

Is hij daar nog steeds  995euro

mars

Citaat van: mahansz op juni 05, 2007, 11:07:13
opzich wel de moeite waard, al had ik eerlijkgezegd iets meer assortiment verwacht daar. Helaas zijn ze alleen maar in Groningen (voorzover ik weet). Het wordt georganiseerd door een hifizaak hier in de buurt, tesamen met al hun leveranciers.
ps. de sa15s1 koste daar ?995,- ,met dank aan een oplettende forumgenoot :wink:

thanks for the info  Mahanz

grtz  mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

joep

#24

Die cd-11 uit Numansdorp op Marktplaats heeft een bod van ? 320,00, zal zeker niet meer als ? 400,00 worden.

maurantz

2 de hands neem ik aan,niet duur trouwens 700 euro

Pierrot

Citaat van: maurantz op juni 07, 2007, 22:52:40
2 de hands neem ik aan,niet duur trouwens 700 euro
Nee was echt een koopje, zeer mooie speler.

TurboMarco

Citaat van: joep op juni 07, 2007, 22:51:13
Ik heb voor mijn SA-15 ? 700,00 moeten neertellen. 2e hands.
Die cd-11 uit Numansdorp op Marktplaats heeft een bod van ? 320,00, zal zeker niet meer als ? 400,00 worden.
Euh..... de bewuste CD11 staat momenteel op ?750,-  :-P
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

joep

Die is gek of echt simpel.   :-P

mars

hai boys HB   (jaja er zijn nog steeds geen dames lid toch?)

hey maar ik vindt dat de prijzen op mp zowiezo de pan uit reisen , het gaat vaak helemaal nergens meer over nopompom


grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun