Aktief hifi rack

Gestart door jwx, februari 04, 2011, 12:33:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Jeroen

pfff dat zijn nog eens prijzen zeg  :-o, daar kun je een hele mooie set van samenstellen.
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

211

#2
...
Zolang je maar geniet....

joep

Dit snap ik even niet. Hoe kan dit rack nou aktief zijn? Ik zie niet eens pootjes dus lopen kan hij ook al niet.

Mexicaanse Hond

Citaat van: joep op februari 04, 2011, 18:28:34
Dit snap ik even niet. Hoe kan dit rack nou aktief zijn? Ik zie niet eens pootjes dus lopen kan hij ook al niet.
Zo'n rack moet natuurlijk wel wat tillen en die zwaartekracht is echt niet misselijk...
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Citaat van: Jeroen op februari 04, 2011, 13:22:47
pfff dat zijn nog eens prijzen zeg  :-o, daar kun je een hele mooie set van samenstellen.

In dit soort gevallen is het niet of of maar en en....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Hoe wil ik besotemieterd worden? Je kunt er een complete inbouwkeuken voor kopen, met apparatuur.
Zijn er echt mensen die dit kopen?, die hebben hulp nodig.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Sander

Leuk hoor....als je van gekkigheid niet meer weet wat je moet kopen!
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Maurice

Citaat van: renes59 op februari 04, 2011, 19:11:22
Hoe wil ik besotemieterd worden? Je kunt er een complete inbouwkeuken voor kopen, met apparatuur.
Zijn er echt mensen die dit kopen?, die hebben hulp nodig.
Tja, als ik flink geld zou hebben, dan zou ik het mogelijk wel kopen.
Aangezien ik dan niet meer hoef te werken, moet ik mijn tijd toch vullen met interessante verhalen voor bezoekers. :schater:

Verder geen idee of piëzo elementen in een rack werken, niet gehoord, ook de set waarschijnlijk niet naar.
Maar maakt piëzo zelf ook geen geluid als deze beroerd wordt?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Dit is wel een aktiever meubel

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Die zou ik wel kopen als ik het geld ervoor had......alleen dat gekke jurkje hoeft ze dan van mij niet aan, past niet echt in mijn inrichting  :schater: :schater: :schater:

serieus, het zijn beste prijzen voor een audiomeubel, maar goed je hebt ook auto's die meer dan één miljoen euro kosten dus...

thepioneer

Lijkt wel een Usher meubel  clown1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

#13
Hoogst belachelijke prijzen die ik daar lees , het hoogste bedrag ligt rond de 23.000 euro .
Volslagen belachelijk .
Deze uitvoering kost rond de 9000 euro . :-o
Als je gaat kijken wat er aan materiaal in zit verwerkt zou het hoogstens rond de 3000 euro mogen kosten volgens mijn mening , dat is als ik hem als luxe meubelstuk beschouwd .
Maar het probleem is dat het geen meubelstuk betreft maar audio gerelateerd is , en dan kun je je knip open trekken helaas .
Als ditzelfde ding door Ikea gebouwd zou woren kocht je hem voor rond de 1500 euro denk ik met dezelfde technische noviteiten erin verwerkt . :yes:

Het probleem van de trillingen e.d. waar het hier omgaat kun je ook heel simpel oplossen met ontkoppelings spullen onder je versterker en cd speler .

De meeste kennen vast wel de African blackwood blokjes , masterbase , Qudraspire , vibrapod , enzofoort .
In princiepe doe je hier hetzelfde mee , alleen zal dan wel het werkings princiepe behoorlijk afwijken lijkt mij .
Met dit grote verschil dat die door mij aangehaalde producten vrijwel geen zak kosten vergeleken met dat heel veel te dure audiorack .
En deze producten werken allemaal kan ik beamen uit eigen ervaring , heb alleen geen ervaring met vibrapod opgedaan .



Groeten  EDWIN  B

Marantz 81