probleem met marantz dv9500

Gestart door henk, december 02, 2006, 12:41:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henk

heb vorig jaar een marantz dv9500 aangeschaft. Speelt alles (dvd, cd, sacd etc)  af behalve mijn eigen gemaakte met behulp van Pinnacle Studio 9.6 gemaakte films op dvd. Speelt ca. 15 minuten en gaat dan de mist in. De verkoper beweert dat dit normaal is en adviseert een dvd-speler van 50 euri van de Aldi ofzo aan te schaffen. Die speelt wel alles af.... Meer ervaringen met zelfgebrande dvd-tjes die vastlopen ?

Maurice

Ik had erg veel problemen met mijn DV4200 OSE, maar met mijn nieuwe DV4001 geen enkel probleem meer.
Ik weet niet of je nog garantie hebt, dan zou je eventueel een conflict aangaan met je verkoper. Je hebt namelijk een apparaat wat niet doet wat het moet doen, dvd's afspelen. Het apparaat is te duur om dit soort dingen van te pikken.
En gekopieerde dvd's gaat dat wel goed?

Vaak kan het ook nog aan het brandprogramma, gebruikte snelheid en gebruikte dvd's liggen. DVD+R gaat vaak beter dan -R. Ik brand zelf altijd op 2x speed met compatibily mode aan.

Wat bedoel je eigenlijk met de mist in gaan?

Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

welke snelhied brand je je dvd's
En verder kun je kijken of marantz update's heeft voor de speler

Verder mag de verkoper naar mijn mening niet zeggen dat je een aldispeler erbij moet zetten een 9500 is en blijft een mooie apparaat die alles moet kunnen afspelen wat marantz in hun handleidng zet!

stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4