Meeting bij SB.

Gestart door SB_Marantz, oktober 15, 2019, 11:07:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: Paul op november 26, 2019, 23:17:23
De volgende keer moet je als er belangstelling voor is een intro printen herstellen en netjes solderen doen.
De verschillen in de wereld van solderen en bakken is groot, ben benieuwd wie er met een voldoende de deur uitgaat.  :roll: :evil:
Moeten is dwang bedoel natuurlijk als je wilt en er is interesse voor kan je ..........   


8-)
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Citaat van: Paul op november 26, 2019, 12:31:57
Ach verder heb ik in mijn set twee buizen mono blokken die max 3 watt doen en dat gaat op de Klipschen heel errug goed.

Dat zal prima gaan idd.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

pameijer

Oioioi Paul! Alle versterkers klinken toch hetzelfde?? Wellicht..., maar niet alle room correction methodes. Dus, binnenkort in huize pameijer een mooie....? Zou het graag posten in het "Wat is mijn nieuwste hifi aanwinst" topic, maar die kan ik nergens meer vinden?? @Maurice  ?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

TurboMarco

Citaat van: pameijer op november 27, 2019, 21:11:55
Oioioi Paul! Alle versterkers klinken toch hetzelfde?? Wellicht..., maar niet alle room correction methodes. Dus, binnenkort in huize pameijer een mooie....? Zou het graag posten in het "Wat is mijn nieuwste hifi aanwinst" topic, maar die kan ik nergens meer vinden?? @Maurice  ?
Alleen wanneer iedere vorm van toonregeling uit staat gaat de vlieger op dat ze eender klinken ,maar wat ben ik toch blij met toonregeling zeg !
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)