RX101 Bleutooth

Gestart door kq, augustus 30, 2013, 21:07:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Exxar

Dan enkel nog even opzoeken of andere kaarten gelockt zijn in het bios en, indien niet, gewoon vervangen en juiste drivers installeren.

JohnWx

Citaat van: Exxar op september 04, 2013, 07:49:58
Dan enkel nog even opzoeken of andere kaarten gelockt zijn in het bios en, indien niet, gewoon vervangen en juiste drivers installeren.

Dell is gewoon de grootste .oer je kan er van alles inproppen

Vroeger deden ze dat nog wel is vooral Compaq maar tegenwoordig bordje kopen bij A processor bij B geheugen en HD bij C lcd bij D en in elkaar  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Lenovo, Toshiba en HP locken de bios (of toch bij de laptops die ik daar van heb). Mijn Dell heb ik nog niet moeten testen (6jaar oud en werkt nog perfect, nu als muziekserver op de Marantz set)

JohnWx

Citaat van: Exxar op september 04, 2013, 08:11:17
Lenovo, Toshiba en HP locken de bios (of toch bij de laptops die ik daar van heb). Mijn Dell heb ik nog niet moeten testen (6jaar oud en werkt nog perfect, nu als muziekserver op de Marantz set)

Mijn Hp's kon ik steeds wifi inbouwen en bt of kiezen tussen een ander onnozel ding  :-)

Volgens mij zijn ze niet meer zo van dat locken voor hun ook veel makkelijker als er wat stuk is drukken ze er gewoon wat in wat ook werkt  :lol:

Vroeger moest je speciaal geheugen bestellen voor DDR of SDram zeker maar nu kan je in DDR2/3 er van alles door elkaar heen mikken   
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Mijn nieuwste HP (probook 4340S van nu pakweg 6maand oud) heeft een gelockte bios hoor. Maar gelukkig bestond er ook een versie van die laptop met zo'n centrino N2230 kaart ipv de Ralink-rommel dat er in mijn laptop zat: bluetooth muziek werkte, maar met haperingen, geluidsuitval, versnellen en vertragen van geluid,... en bluetooth en wifi tegelijk was een ramp...

JohnWx

Citaat van: Exxar op september 04, 2013, 08:32:19
Mijn nieuwste HP (probook 4340S van nu pakweg 6maand oud) heeft een gelockte bios hoor. Maar gelukkig bestond er ook een versie van die laptop met zo'n centrino N2230 kaart ipv de Ralink-rommel dat er in mijn laptop zat: bluetooth muziek werkte, maar met haperingen, geluidsuitval, versnellen en vertragen van geluid,... en bluetooth en wifi tegelijk was een ramp...

Ja maar ik hen altijd de overjarige van +3 jaar oud  :-D voor "wenig" als er maar SSD in kan en minmaal 4gb intern
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

ik kom daar over 2 jaar pas achter maar heb nu al een service center op het oog EXXAR experts  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.