Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Wat bedoel je dan Andre? Jij Diamond tweeters en ik die BE's van jou?

Zou mooi zijn maar slecht uit komen. Heb vandaag een i-pod Touch gekocht om de Squeezebox en Onkyo mee aan te sturen. Zo cooool. 8-)
Oh ja je kunt er nog een paar andere dingetjes mee.....

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op januari 14, 2011, 21:56:34
Wat bedoel je dan Andre? Jij Diamond tweeters en ik die BE's van jou?

Zou mooi zijn maar slecht uit komen. Heb vandaag een i-pod Touch gekocht om de Squeezebox en Onkyo mee aan te sturen. Zo cooool. 8-)
Oh ja je kunt er nog een paar andere dingetjes mee.....



Hee, dat lijkt op mijn telefoon.

Nee, ik heb me voor genomen om voorlopig mijn BE-tweeters te houden. Maar wil ze natuurlijk wel ff beluisteren die DMD's. Weet dat zoiets gevaarlijk is. :-o

Mooi ding, die Ipod. Ben sinds mijn iPhone ook behoorlijk Apple-minded geworden. Alleen de mogelijkheden zijn wel wat minder. kun je bijv ook ftd-en op een Apple?  :-D

WimPeu

Had ook wel de I-Phone willen hebben maar zit met abo van mijn werk. Dat is nogal een basis abo zeg maar en dan zou ik dus een eigen abo moeten nemen met weer een extra tel nr... Zo is het ook mooi. Muziek luister ik er toch niet mee. Beetje entertainment en integreren in mijn set.

Sterkte met het luisteren...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Wim,
Hoe heb je de Onkyo aangesloten?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Met de stekker in het stopcontackt  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Citaat van: Marco op januari 17, 2011, 09:00:44
Wim,
Hoe heb je de Onkyo aangesloten?

Hoebedoelu?

Gewoon, alleen met de Cambridge EV er achter voor de druk zeg maar. Verder heb ik de CD speler en de CA voorversterker weer even uit de set. Vind het Stereo met Audissey zo mooi.... :yes: Onkyo heeft de naam niet goed in stereo te zijn. Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Ik heb dat igg inmiddels wel anders ervaren. HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

CA eruit  :yes:


al te koop staan ? :no:

en welk vlaggeschip van Onkyo gaat het worden  HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Nee nog niks te koop. Twijfel wel. En dan of een Primare i32 of misschien een Linn Majik DS.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Citaat van: WimPeu op januari 17, 2011, 16:21:09
Hoebedoelu?

Gewoon, alleen met de Cambridge EV er achter voor de druk zeg maar. Verder heb ik de CD speler en de CA voorversterker weer even uit de set. Vind het Stereo met Audissey zo mooi.... :yes: Onkyo heeft de naam niet goed in stereo te zijn. Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Ik heb dat igg inmiddels wel anders ervaren. HB
Dat bedoelde ik  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Wim,
heb je de usher's al eens rechtstreeks op de onkyo beluisterd in stereo zonder de CA eindversterker?
Of vind je de onkyo dan echt minder...
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

WimPeu

Wel eens gedaan maar mis dan wel druk. Kwa klank geen verschil in mijn oren. Draai nog wel geregeld stevig en dan zijn een paar extra PK's wel welkom.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

ja en bij Wim is stevig ook echt stevig............
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Jeroen

#1078
Citaat van: WimPeu op januari 14, 2011, 21:56:34
Wat bedoel je dan Andre? Jij Diamond tweeters en ik die BE's van jou?

Zou mooi zijn maar slecht uit komen. Heb vandaag een i-pod Touch gekocht om de Squeezebox en Onkyo mee aan te sturen. Zo cooool. 8-)
Oh ja je kunt er nog een paar andere dingetjes mee.....



Hoi wim welke versie heb jij? Ik pas geleden een 2e i-pod touch aangeschaft (de 1e heeft mijn vriendin nu) van 32gb en dit is zeer leuk spelen dingetje maar daar kom je nog wel achter. Ik wil je er toch even op wijzen dat als je de muziek in apple lossless op de i-pod zet dit heel erg goed klinkt, zeker als je een iTouch - mini-kabel erop aan sluit deze omzeilt de hoofdtelefoon uitgang en pakt het audio signaal direct achter de dac van de i-pod waardoor een zeer goed geluid uit komt. Ik gebruik dit in combinatie en iqube v2 samen met een audio-technica hoofdtelefoon en klinkt zeer goed.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

WimPeu

Ik heb de 4. Slechts de 8 Gig versie. Ik gebruik hem gewoon alleen thuis. De eigenlijke muziek speler gebruik ik zelden. Straks op de skies in Oostenrijk wel natuurlijk. Heb hem meer als gadget maar ben nu al verslaafd. Tik dit nu ook op i-Pod.   8-) Ga natuurlijk nog wel binnenkort met de muziek optie aan de slag.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES